اچ‌تی‌سی پرچمدار بعدی خود را در تاریخ 5 فروردین رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
گوشی HTC One یکی از پرچمداران خوب سال 2013 بود که توجه بسیاری منتقدان را به خود جلب نمود؛  بنابراین طبیعی است که برای دیدن آنچه اچ‌تی‌سی بعنوان نسل بعدی این دستگاه معرفی خواهد کرد بسیار کنجکاو باشیم. این دستگاه که با اسم رمز M8 تاکنون شناخته شده و شایعات و تصاویر بسیاری نیز از آن فاش شده قرار است در 25 مارس رونمایی شود.
تبلیغات

 بر اساس دعوتنامه‌هایی که به تازگی به رسانه‌ها ارسال شده است، در روز 25 مارس معادل با ۵ فروردین ماه شاهد دو مراسم همزمان در نیویورک و لندن برای رونمایی از پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی خواهیم بود. اگرچه در این دعوتنامه اسمی از دستگاه مورد نظر به میان نیامده، اما این رخداد با صحبت‌های قبلی یکی از مدیران اچ‌تی‌سی در خصوص ارسال دعوتنامه‌های مراسم معرفی HTC M8 پیش از 24 فوریه منطبق است.

در صورتی که شایعات پیشین صحت داشته باشند ما در خصوص ظاهر و مشخصات پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی چندان هم بی اطلاع نیستیم اما تا کنون صحبتی در خصوص نام رسمی این گوشی هوشمند به میان نیامده است. با این وجود احتمال نامگذاری این دستگاه با عنوان HTC One Two دور از ذهن نیست. گفته می‌شود HTC M8 از یک صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800 یا Snapdragon 805 و دوربین جدید اولتراپیکس بهره خواهد برد. استفاده از دو دوربین پشتی به منظور فراهم آوردن قابلیت تنظیم فوکوس و عمق تصویر پس از ثبت آن نیز یکی از ویژگی‌های نزدیک به واقعیت این دستگاه به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات