HTC از این پس تا دو سال تمامی آپدیت‌های مهم اندروید را برای دستگاه‌های پرچمدار خود ارائه خواهد کرد

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در خبر مهمی اعلام نموده است که از این پس تمامی پرچمداران این کمپانی به مدت دو سال از زمان عرضه تمامی آپدیت‌های مهم سیستم‌عامل و نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد. همچنین از اکانت اچ‌تی‌سی در وب‌سایت ردیت خبر می‌رسد که دارندگان HTC One Max و HTC One Mini به زودی آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سرانجام اچ‌تی‌سی به اهمیت بالای آپدیت‌های نرم‌افزاری برای کاربران پی برده است و تلاش دارد از طریق اطلاع رسانی با شبکه‌های اجتماعی مجازی تاثیر مثبتی بر فضای موجود میان خریداران عمومی بگذارد.

 اچ‌تی‌سی در خبر مهمی اعلام نموده است که از این پس تمامی پرچمداران این کمپانی به مدت دو سال از زمان عرضه، تمامی بروزرسانی‌های مهم سیستم‌عامل و نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد. همچنین این کمپانی در پاسخ به انتقادات شدید ناشی از اعلام عدم ارائه بروزرسانی برای One X و +One X گفته است که عدم ارائه بسته‌های بروزرسانی بالاتر از اندروید 4.1 برای دستگاه‌ها بدلیل بهره گرفتن +One X از تراشه انویدیا است که امکان ارائه بروزرسانی را از این کمپانی سلب نموده و اچ‌تی‌سی نیز تصمیم گرفته که نسخه One X را نیز که از تراشه کوالکام بهره می‌گیرد بدلیل هم‌نوایی با برادر خود در همان نسخه قدیمی اندروید نگاه دارد. حال گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی در صدد یافتن راهی است که One X را بطور مستقیم به اندروید 4.4 بروز نماید.

همچنین تیم تولیدی اچ‌تی‌سی می‌گوید که در حال آماده‌سازی اندروید 4.4 کیت‌کت برای HTC One Max و HTC One Mini است و به زودی این بروزرسانی را بصورت عمومی ارائه خواهد نمود.

 ما در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید 4.4 برای دستگاه‌های مینی و مکس خود هستیم و شما می‌توانید پیشرفت کار را در صفحه بروزرسانی نرم‌افزاری پیگیری کنید. انتظار می‌رود این بسته در ماه مارس برای مکس و در ماه آوریل برای مینی در دسترس قرار گیرد.

گفته می‌شود این تیم در حال کار برای ارائه این آپدیت بصورت مستقیم است اما جزئیات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست. بنابراین بهترین کار برای پی بردن به جزئیات، این است که صبر کنیم و ببینیم زمانی که این بروزرسانی آماده شود به چه صورت ارائه خواهد شد و چه ویژگی‌های جدیدی را برای این دو دستگاه در بر خواهد داشت.

امیدواریم روز به روز شاهد افزایش توجه تولیدکنندگان به پشتیبانی نرم‌افزاری دستگاه‌های خود باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات