تصاویر جدیدی از دو دوربین پشتی و دکمه‌های نرم‌افزاری روی صفحه‌ی نمایش HTC M8 فاش شد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در ماه‌های اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد نسل بعدی پرچمدار اچ‌تی‌سی منتشر شده است. شایعات در مورد این تلفن‌هوشمند در کنار تصاویری منتشر می‌شود که حکایت از نزدیک بودن زمان معرفی آن به بازار دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به آخرین تصاویر منتشر شده از این تلفن‌هوشمند داشته باشیم.
تبلیغات

همانطور که پیش از این نیز در زومیت تصاویری از قسمت پشتی پرچمدار آتی اچ‌تی‌سی منتشر شد، امروز هم تصاویر واضح‌تری از این تلفن‌هوشمند منتشر شده است که وجود دو دوربین را در قسمت پشتی آن تایید می‌کند. همچنین در کنار آن، تصویری از قسمت جلوی HTC M8 نیز منتشر شده است که به‌روشنی گویای استفاده از دکمه‌های نرم‌افزاری روی صفحه‌ی نمایش در این تلفن‌هوشمند است.

علاوه بر موارد ذکر شده، می‌توان تعبیه یک فلاش دو گانه را نیز در این تلفن‌هوشمند مشاهده کرد. پیش از این نیز اپل در آیفون از ترکیب دو فلاش برای دوربین پشتی خود استفاده کرده بود. شاید یکی از جالب‌ترین نکات در مورد این تصویر، تفاوت دوربین و فلاش‌ها با تصاویر درز کرده قبلی باشد. به‌طور حتم تعلق تصویر پیشین به یک نمونه‌ی پیش‌تولید شده را می‌توان یکی از عمده‌ترین دلایل این تفاوت عنوان کرد.

HTCM8CamInt

تصویر منتشر شده از دکمه‌های نرم افزاری روی صفحه‌ نمایش حکایت از امکان استفاده از این کلیدها در حالت Portrait و Landscape دارد.

شایعات حکایت از عرضه‌ی رسمی این تلفن‌هوشمند در ماه آتی میلادی در شهر نیویورک دارد، هرچند روز گذشته نیز اخباری در مورد عرضه‌ی نسخه ی مینی HTC M8 به گوش رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات