تصویر پس‌زمینه‌ی منتسب به M8 حکایت از رزولوشن 1080p برای صفحه‌ی نمایش پرچمدار HTC دارد

یک‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند در آستانه‌ی عرضه‌ی پرچمداران جدید خود برای سال 2014 میلادی هستند، ازاین‌رو حجم شایعات و اخبار در مور این محصولات افزایش یافته است. امروز افشاکننده‌ی نام‌آشنای EVLeaks@ تصویری منتشر کرده است که منتسب به HTC M8 است. این خبر حکایت از استفاده از صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 1920 در 1080 در این تلفن‌هوشمند دارد.
تبلیغات

این تصویر توسط EVLeaks@، فاش‌کننده‌ی نام‌آشنای عرضه‌ی فناوری، منتشر شده است. تصویر مورد نظر به خودی خود دربردارنده‌ی نکته‌ی جذاب و جالب توجهی نیست. سایز این تصویر که در گوگل‌داکس قرار گرفته است، برابر 2160 در 1920 است. این اندازه مختص تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی است که رزولوشنی برابر 1080p دارند و تصاویری با این اندازه را برای حالت اسکرول در صفحه‌ی Home مورد استفاده قرار می‌دهند.

با توجه به سابقه‌ی قابل اعتماد EVLeaks@ در افشای اطلاعات صحیح در مورد تلفن‌های‌هوشمند، می‌توان این مشخصه از پرچمدار اچ‌تی‌سی را قابل استناد عنوان کرد.

براساس اطلاعات و اخبار قبلی منتشر شده در مورد مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند، HTC One 2، از یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام، دوربین اولتراپیکسل با سسنسور دوگانه در پشت بهره می‌برد که به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت و رابط‌کاربری سنس 6.0 به بازار عرضه خواهد شد. همانطور که اشاره شد، صفحه‌ی نمایش 5 اینچی این تلفن‌هوشمند رزولوشنی برابر 1920 در 1080 را دارا است که تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ را به ارمغان می‌آورد.

اخیرا اخباری نیز در مورد یک تلفن‌هوشمند از اچ‌تی‌سی با نام M8X نیز منتشر شده است که گویا تفاوت‌هایی را با M8 دارد. چیزی که مشخص است، نزدیک شدن به زمان معرفی این تلفن‌هوشمند است که شاید در ماه‌آتی یا اولین ماه از سال جدید شمسی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات