برنامه بروزرسانی دستگاه‌های HTC به اندروید 4.4 کیت‌کت فاش شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع داخلی HTC به حساب توئیتر LlabTooFeR نقشه‌ راه بروزرسانی را ارائه کرده است که بسیاری از مدل‌های برتر این شرکت را در بر دارد. پنجشنبه‌ی پیش نیز این تولیدکننده‌ی تایوانی عنوان کرده است که آپدیت اندروید 4.4 کیت‌کت برای HTC One در مرحله‌ی آزمایش اپراتورها است و تا هفته‌ی آینده مجوزهای لازم را دریافت خواهد کرد و پس از آن هر کدام از اپراتورها مجاز خواهند بود که این بروزرسانی شکلاتی را برای مشترکان خود ارائه کنند.
تبلیغات

 این اظهارات با نقشه‌ی راه بروزرسانی که بدست آمده مطابقت دارد که بر اساس آن HTC One ،HTC One Dual SIM ،HTC One mini و HTC One max بروزرسانی اندروید 4.4.2 را به همراه رابط کاربری سنس 5.5 در تاریخ اواخر ژانویه تا اواسط فوریه دریافت خواهند کرد. این نقشه همچنین نمایان می‌کند که تا کنون تنها HTC One برای دریافت یک آپدیت دیگر در طی تابستان یا پاییز آینده مورد تایید قرار گرفته است. این آپدیت رابط سنس 6 را به همراه آنچه که مسلما نسخه‌ی بعدی اندروید است در بر خواهد داشت.

این نقشه‌ی راه، آپدیت 4.3 را برای دستگاه‌های HTC DROID DNA ،HTC Butterfly و HTC Butterfly S لغو کرده و بر این اساس، این دستگاه‌ها در ماه مارس و یا آوریل بطور مستقیم به اندروید 4.4 بروزرسانی خواهند شد. این دستگاه‌ها هم‌اکنون در حال تست و بررسی برای ارائه آپدیت‌های مربوطه هستند.

همچنین لازم به ذکر است که HTC EVO 4G LTE در حال تست برای دریافت بروزرسانی به سنس 5.0 است و HTC Desire 601 نیز به منظور دریافت اندروید 4.4.2 که سنس 5.5 را با خود به همراه دارد در صف قرار گرفته است. این نقشه اطلاعاتی در مورد زمان ارائه‌ی بروزرسانی برای این دو دستگاه به دست نمی‌دهد.

htc-t
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات