HTC پرچمدار بعدی خود را با لنز دوگانه و نسل جدید اولترا‌پیکسل معرفی خواهد نمود

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
یکی از برترین محصولات سال گذشته را می‌توان متعلق به HTC دانست. محصولی با طراحی جذاب و دلربا، به همراه قابلیت‌های متعدد در بخش دوربین و سخت‌افزار که هر چند توانست نظر بسیاری از منتقدین و کارشناسان را با خود همسو سازد،‌ اما در بازار  فروش با اقبال قابل توجهی همراه نشد. اما حالا HTC می‌خواهد در سال 2014 با پرچمدار جدیدی بازگردد. پرچمداری که آنطور که از شایعات می‌توان حدس زد، باز هم مملو است از تکنولوژی‌های تازه. با ما برای آگاهی از شایعات تازه، از نسل جدید HTC One همراه شوید.
تبلیغات

 بر اساس شایعاتی که بلومبرگ از قول منبعی معتبر، که ادعا می‌کند از تمامی برنامه‌های شرکت به صورت مستقیم مطلع است، نقل نموده است، نسل جدید HTC One، علاوه بر استفاده از تراشه جدید کوالکوم در قلب خود،‌ دارای لنزدوگانه و همچنین نسل جدید تکنولوژی اولتراپیکسل در دوربین می‌باشد. لنز دوگانه را حتما از نمایشگاه CES که در آن توشیبا از نسل جدید دوربین‌های مخصوص تلفن هوشمند با لنز دوگانه رونمایی نمود، بخاطر دارید. 

لنز دو گانه دوربین تازه HTC که در قسمت عقبی این تلفن قرار دارد، باعث می‌شود تا فوکوس و عمق اشیاء با تغییرات چشمگیری روبرو شود. به طوری که شما حتی پس از عکسبرداری نیز می‌توانید بر روی بخش‌هایی که دلخواهتان است، فوکوس نمایید و از جزئیات و عمق بیشتر اشیاء لذت ببرید. همچنین منبع بلومبرگ ادعا می‌کند که نسل جدید پرچمدار HTC، از صفحه‌نمایشی به بزرگی حداقل 5 اینچ بهره می‌برد. تلفن 5 اینچی که در بخش طراحی، با چهره‌ای کاملا جدید وارد بازار خواهد شد و شباهتی به نسل قبلی خود ندارد.

بر اساس شایعات، پرچمدار نسل بعد HTC، ماه مارچ سال میلادی جاری  روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات