HTC M8 یا همان HTC One 2 گواهی WiFi را دریافت کرد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا در هفته‌های اخیر اخباری را در مورد تلفن‌هوشمند HTC که با کد M8 معروف شده است، شنیده‌اید. این تلفن‌ که به نظر می‌رسد نسل جدید پرچمدار HTC باشد، در حال دریافت گواهی‌نامه‌‌ی Wi-Fi است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن‌هوشمند از کانال‌های 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.دریافت گواهی‌نامه برای امکانات سخت‌افزاری به معنای نزدیک شدن به تاریخ معرفی HTC M8 است.

HTCM8

اما سخت‌افزار مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند آنچنان چشم‌گیر نیست. HTC در این تلفن‌هوشمند تراشه Snapdragon 600 را که در HTC One مورد استفاده قرار داده بود با چیپ Snapdragon 800 جایگزین کرده است. همچنین از بلندگوهای استریو BoomSound نیز در آن استفاده شده است. HTC M8 با وجود آن که همچون نسل قبلی پرچمدار HTC دارای بدنه آلومینیومی است، از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. همچنین اندازه‌ی آن نیز بزرگ‌تر شده و نمایشگر ای تلفن‌هوشمند 5 یا 5.2 اینچ خواهد بود. احتمالا این محصول به‌همراه اندروید 4.4 و همچنین نسخه‌ی 6.0 از رابط کاربری Sense به بازار عرضه خواهد شد.تاریخ عرضه‌ی آن نیز فوریه سال 2014 در نظر گرفته شده که مصادف با نیمه‌ی دوم بهمن‌ماه و نیمه‌ی اول اسفند ماه است. در صورت عرضه‌ی HTC M8 یا همان HTC One 2 در این تاریخ، این غول تایوانی اولین پرچمدار سال 2014 را به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات