مشخصات فنی HTC M8 فاش شد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گویا HTC برای سال آینده‌ی میلادی نیز برنامه‌ای برای عرضه‌ی یک تلفن‌ پرچم‌دار جدید را دارد تا بتواند با رقبای قدرتمند خود به رقابت بپردازد اما بنابر مشخصات افشا شده از این تلفن‌هوشمند، امیدها برای کسب موفقیت توسط آن کمرنگ‌تر شده است، چرا که مطمئنا تلفنی با مشخصات عنوان شده در زمان عرضه که سال آینده‌ی میلادی پیش‌بینی شده است، کمی قدیمی به نظر خواهد رسید.
تبلیغات

عرضه‌ی HTC One Max، مانع از افشای مشخصات تلفن‌همراه جدید HTC، موسوم به M8 نشده است. بهتر است پس از افشای تصاویر این تلفن، نگاهی نیز به مشخصات فنی آن داشته باشیم.

براساس اخبار منتشر شده توسط evoleaks@، تلفن M8 احتمالا از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد و پردازنده اصلی آن نیز Snapdragon 800 خواهد بود. همچنین سیستم‌عامل این تلفن نیز اندروید کیت‌کت گزارش شده است.

ارائه‌ی چنین امکاناتی از سوی HTC قابل پیش‌بینی است، اما شاید اکتفا به این ویژگی‌ها برای یک تلفن‌هوشمند که سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد، چندان هوشمندانه نباشد. مطمئنا استفاده از Snapdragon 800 به‌جای استفاده از Snapdragon 600 که در HTC One مورد استفاده قرار گرفته است، یک حرکت رو به جلو است، اما احتمالا سال آینده و در زمان عرضه‌ی M8، پردازنده‌های قوی‌تری نیز در بازار حضور خواهند داشت.

قاعدتا برخی از ویژگی‌های این تلفن تا زمان عرضه تغییر خواهد کرد، چراکه HTC برای کسب موفقیت در مورد فروش این تلفن، باید مشخصات اغوا کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران مجاب به خرید این تلفن هوشمند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات