از این پس مدیرعامل HTC، مسئولیت توسعه‌ی محصولات را بر عهده خواهد گرفت

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
این روزها HTC وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد، پس از شایعه‌ی خریداری آن توسط لنوو، این بار اخبار حکایت از تغییرات در داخل شرکت برای بهبود اوضاع دارند. شاید موفقیت اپل در ثبت پتنت‌های خود و کسب رای در دادگاه، خبر خوشی برای HTC باشد و این شرکت بتواند بر مشکلات خود چیره شود.
تبلیغات

پیتر چو، مدیرعامل HTC با کناره‌گیری از سایر مسئولیت‌های خود، تمامی توجه و تمرکز خود را روی توسعه‌ی محصولات قرار داد. مسئولیت‌های قبلی وی، به خانم Cher Wang، یکی از بنیان گذاران و رئیس هیئت مدیره‌ی HTC واگذار شده است.

از این حرکت به‌عنوان یک تغییر جایگاه موقت یاد شده است که براساس آن، خانم یانگ نظارت بیشتری را روی عملیات شرکت مطبوعش خواهد داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان میزان فروش روزانه، کنترل موجودی، تولید و بازاریابی اشاره کرد. چرخه‌ی فوق‌الذکر یکی از نقاط ضعف HTC برشمرده شده است.

پیتر چو، با انجام مصاحبه‌ای با The Finnacial Times، پرده از این تصمیم برداشت و وظیفه‌ی آتی خود را تمرکز بیشتر روی نوآوری و توسعه‌ی محصولات جدید عنوان کرد.

پس از انتشار گزارش مالی این شرکت در سه ماهه‌ی نخست سال 2013، شرایط سختی که HTC در آن قرار دارد، برای همه آشکار شد. اخیرا چو انتقادات فراوانی را به‌دلیل شرایط دشواری که HTC در آن گرفتار بود، به خود دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات