اچ‌تی‌سی با فبلت 6 اینچی One Max به جنگ با گلکسی نوت 3 و اکسپریا Z Ultra می‌رود

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد موفقیت غیرقابل انکار فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ باعث شده است تا دیگر شرکت‌ها نیز دست به کار شده و نسبت به طراحی و تولید محصول رقیب این تلفن غول پیکر اقدام کنند. در همین راستا ال جی با Optimus VU، سونی با اکسپریا Z Ultra و حالا اچ‌تی‌سی نیز احتمالا با One Max وارد گود می‌شود.
تبلیغات

یک منبع نزدیک به کمپانی تایوانی HTC به نام Mobile Geeks گزارش کرده که تلفن One Max قرار است در ماه سپتامبر رسما معرفی شود. در این گزارش آمده که فبلت اچ‌تی‌سی مجهز به پردازنده 2.3 گیگاهرتز 4 هسته‌ای Snapdragon 800، دو گیگابایت حافظه رم و تا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. تلفن وان مکس همچنین از یک باتری قوی 3200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همه خود را برای نبرد با نوت 3 آماده می‌کنند

سپتامبر دقیقا همان ماهی است که انتظار می‌رود گلکسی نوت 3 نیز رونمایی شود. سامسونگ احتمالا همچون نسل قبلی، گلکسی نوت بعدی را در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد.

هر چند هنوز مشخص نیست که فبلت One Max به چه شکل از قلم پشتیبانی خواهد کرد، اما از آنجایی که قابلیت کلیدی گلکسی نوت پشتیبانی از قلم دیجیتال و ارائه امکانات نرم افزاری برای بهره بهتر از آن است، انتظار می‌رود HTC نیز تدابیر مشابهی را برای آن در نظر گرفته باشد.

همچنین شایعات مربوط به نسخه کوچک HTC One با نام One Mini مدت‌ها است که به گوش می‌رسد و در این گزارش نیز به پردازنده 2 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن 720p، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت برای این تلفن اشاره شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات