اولین تصویر از تلفن HTC M7 به بیرون درز کرد

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
این اولین تصویر از تلفن جدید اچ‌تی‌سی است که از آن با نام M7 یاد می‌شود. این تصویر با مشخصات سخت‌افزاری که ماه گذشته به بیرون درز کرده بود همخوانی دارد. پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه‌نمایش 4.7 اینچ است و براساس تصویری که به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد این نمایشگر بصورت لب-به-لب و بدون حاشیه نسبت به بدنه است.
تبلیغات

همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی در طراحی این تلفن حفره‌های مربوط به اسپیکر و میکروفن را یکسان و بیشتر از حد معمول تلفن‌های امروزی در نظر گرفته که بر جذابیت ظاهری این تلفن افزوده است. این طراحی شباهت زیادی به طراحی آیفون اپل دارد و احتمالاً به دلیل توافق 10 ساله بین اپل و اچ‌تی‌سی میسر شده است.

در قسمت جلوی M7 هیچ اثری از لوگو یا نام و نشان HTC به چشم نمی‌خورد به‌همین‌دلیل، می‌توان نتیجه گرفت که این طراحی هنوز نهایی نشده و نسخه نهایی این تلفن احتمالاً با آنچه در این تصویر مشاهده می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

در کنار حفره‌های بالای اسپیکر، دوربین جلو و دریچه‌های مربوط به سنسور نور و فاصله قابل مشاهده هستند. متأسفانه به نظر می‌رسد باید تا کنگره جهانی موبایل که تا یک ماه دیگر در بارسلونا برگزار می‌شود، تحمل کنیم تا جزییات کامل در مورد مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرچم‌دار جدید HTC را شاهد باشیم.

تا اینجای کار مشخصات فنی شایع شده از HTC M7 عبارت‌اند از:

  • صفحه‌نمایش 4.7 اینچ با تراکم بسیار بالای 468ppi
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت
  • پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتز
  • دوربین 13 مگاپیکسل با لنز f/2.0

HTC در حال حاضر در شرایط اقتصادی بسیاری بدی به سر می‌برد و درآمد این شرکت به کمترین مقدار از سال 2004 تا به امروز رسیده است. به‌همین‌دلیل، این کمپانی تایوانی تمام تلاش خود را می‌کند تا محبوبیت گذشته را میان کاربران بدست آورد. در همین راستا احتمالاً شاهد محصولات جذاب این شرکت در MWC خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات