ناتینگ فون ۳ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ تولید می‌شود؟

سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی ناتینگ فون ۲ در حالت کج
ناتینگ در حال توسعه‌ی گوشی Nothing Phone 3 با پردازنده‌ی جدید سری اسنپدراگون ۸ است.
تبلیغات

ناتینگ اخیراً تیزری از هدفون بی‌سیم Nothing Ear 3 منتشر کرد و ظاهراً این هدفون تنها محصول در‌ حال توسعه‌ی ناتینگ نیست. طبق گزارش 91Mobiles، ناتینگ فون ۳ نیز در حال توسعه است و به پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز خواهد شد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ برای اولین‌بار در شیائومی سیوی ۴ پرو دیده شد. طبق شایعات، این پردازنده قدرت چند گوشی هوشمند دیگر مانند ردمی توربو ۳ و ریلمی GT Neo 6 و ویوو iQOO Z9 توربو را در چین تأمین خواهد کرد.

گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ در بازار جهانی با نام پوکو F6 عرضه خواهد شد و ممکن است گوشی ناتینگ مدل فون ۳ به رقیبی جدی برای پوکو F6 در بازار جهانی تبدیل شود. هنوز مشخص نیست که مدل‌های مورد اشاره‌ی گوشی‌ ویوو و گوشی ریلمی نیز در بازار جهانی عرضه خواهند شد یا خیر.

قیمت گوشی جدید ناتینگ فون ۳ در هند بین ۴۰٬۰۰۰ تا ۴۵٬۰۰۰ روپیه (۴۸۰ تا ۵۴۰ دلار) خواهد بود. اخیراً تیزری از این برند منتشر شده است که یک قورباغه را نشان می‌دهد.

تیزرهای فون ۱ و فون ۲ به‌ترتیب شامل یک گلابی و یک هشت‌پا بودند. گزارش‌ها حاکی است که ناتینگ فون ۳ احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ماه) معرفی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات