افشای مشخصات و تصاویر اج ۵۰ اولترا؛ گوشی جدید موتورولا

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر فاش شده از نمای پنل جلو در کنار پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا در رنگ هلویی
طراحی و مشخصات فنی سومین عضو از گوشی‌های سری اج ۵۰ موتورولا فاش شد.
تبلیغات

موتورولا گوشی جدید اج ۵۰ پرو را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) در هند معرفی خواهد کرد. بنابر گزارش‌ها، سری اج ۵۰ شامل مدل‌های دیگری مانند اج ۵۰ فیوژن و اج ۵۰ اولترا نیز می‌شود و حالا اندروید‌ هد‌لاینز در گزارشی رندر‌های مربوط به موتورولا اج ۵۰ اولترا را فاش کرده است.

رندر‌های فاش‌شده، موتورولا اج ۵۰ اولترا را در سه رنگ هلویی، مشکی و بژ روشن نشان می‌دهد. گوشی مورد بحث دارای نمایشگری با لبه‌ی خمیده است و در پنل پشتی سه دوربین و سنسور فوکوس خودکار لیزری و یک میکروفون و فلش LED سه‌گانه دارد و از فریم فلزی استفاده می‌کند.

رندر فاش شده از نمای پنل جلو در کنار پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا در رنگ هلویی
رندر فاش شده از نمای پنل جلو در کنار پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا در رنگ بژ روشن
رندر فاش شده از نمای پنل جلو در کنار پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا در رنگ مشکی

موتورولا اج ۵۰ اولترا از نمایشگر اولد با وضوح 1.5K بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی جدید موتورولا، ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 خواهد بود و در کنار آن شاهد دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی ۷۲ میلی‌متر و زوم اپتیکال ۳ یا ۵ برابری نیز خواهیم بود.

رندر فاش شده از نمای پنل جلویی موتورولا اج ۵۰ اولترا
رندر فاش شده از نمای پنل پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا در رنگ هلویی

قلب تپنده‌ی گوشی موتورولا مدل اج ۵۰ اولترا، پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ است که انرژی آن را باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین خواهد کرد. گوشی از شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی مورد بحث با رابط کاربری Hello UI و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه شود.

موتورولا احتمالاً اج ۵۰ اولترا را در چین با نام موتو X50 اولترا و در ایالات متحده با نام موتورولا اج پلاس ۲۰۲۴ عرضه می‌کند.

هنوز اطلاعات دقیقی در ارتباط با زمان عرضه و قیمت گوشی موتورولا اج ۵۰ اولترا در دست نیست اما با توجه به مشخصات فاش‌شده، بی‌شک شاهد قرارگیری این محصول در فهرست بهترین گوشی‌ های بازار خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات