عجیب‌ترین دوربین صنعت موبایل؛ اولین عکس واقعی از گوگل پیکسل فولد ۲ لو رفت

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل فولد گوگل در رنگ های مشکی و سفید
گوشی پیکسل فولد ۲ یکی از عجیب‌ترین چیدمان‌های دوربین‌ را در صنعت موبایل دارد.
تبلیغات

Android Authority تصویر جدیدی از گوشی تاشدنی گوگل پیکسل فولد ۲ فاش کرده است که طراحی عجیب و برآمدگی قابل توجه دوربین را در پنل پشتی نمایش می‌دهد.

دوربین‌های پشتی پیکسل فولد ۲ در لبه‌ی بالایی سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند و شباهت‌هایی با رندرهای پیکسل ۹ دارند و ظاهراً خبری از سنسور دما نیست. گفته می‌شود پیکسل فولد ۲ از تراشه‌ی تنسور G4 در کنار ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

نمای جلو و عقب گوشی گوگل پیکسل فولد ۲

نسل قبلی پیکسل فولد فرم‌فکتور کوچک و عریضی داشت که در بین گوشی‌های تاشدنی، نسبتاً منحصربه‌فرد بود. به‌نظر می‌رسد گوگل امسال در مسیر کاملاً متفاوتی حرکت کرده است؛ پیکسل فولد ۲ ابعاد کشیده‌تری دارد و بسیار شبیه به وان پلاس اوپن به نظر می‌رسد.

تغییر قابل توجه دیگر مربوط به لولا است که تقریباً شبیه به لولای استفاده شده در گوشی وان پلاس به‌نظر می‌رسد. با این حال طراحی گوشی گوگل در گوشه‌ها بسیار گردتر است.

هنوز نمی‌توان جزئیات طراحی پیکسل فولد ۲ را قطعی دانست. انتظار می‌رود این گوشی در جریان مراسم I/O 2024 در کنار پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو رونمایی شود. باید دید گوگل قیمت گوشی جدیدش را چگونه تعیین می‌کند و آیا این محصول می‌تواند در دسته‌ی بهترین گوشی های تاشو قرار بگیرد یا خیر.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات