چشم‌نواز و پرقدرت؛ جلاد گوشی‌های پرچمدار گران‌قیمت رونمایی شد

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پنل پشتی گوشی آيکو نئو ۹ در دستان یک شخص به رنگ مشکی
گوشی‌های آیکو نئو ۹ و نئو ۹ پرو با طراحی چشم‌نواز و پردازنده‌ی قدرتمند معرفی شدند.
تبلیغات

آیکو با برگزاری مراسمی جدید، گوشی‌های آیکو نئو ۹ و آیکو نئو ۹ پرو را رونمایی کرد. این گوشی‌ها به‌عنوان جانشین سری نئو ۸ از راه می‌رسند.

آیکو نئو ۹ و نئو ۹ پرو از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با وضوح 1.5K بهره می‌برد که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از +HDR10 را ارائه می‌دهد. حسگر اثر انگشت گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد.

پنل پشتی یک گوشی در دستان یک شخص به رنگ سفید و قرمز

آیکو محصولات جدیدش را افزون‌بر SoC، به تراشه‌ی دیگری به نام Q1 برای بهبود عملکرد و تجربه‌ی بازی، مجهز کرده است.

سری نئو ۹ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX920 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز است که در گوشی ویوو X100 هم قرار دارد. دوربین فوق‌عریض در مدل‌های استاندارد و پرو به‌ترتیب ۸ مگاپیکسل و ۵۰ مگاپیکسل است. هر دو گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند.

پنل پشتی یک گوشی در دستان یک شخص به رنگ آبی
پنل پشتی یک گوشی در دستان یک شخص به رنگ مشکی
پنل پشتی یک گوشی در دستان یک شخص به رنگ مشکی

براساس اطلاعات رسمی آیکو نئو ۹ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است؛ در‌حالی‌که نئو ۹ پرو از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ قدرت می‌گیرد. هر دو گوشی از رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی UFS 4.0 بهره می‌برند.

پنل پشتی و جلویی گوشی‌ آیکو نئو ۹ در رنگ‌های مختلف

گوشی‌های جدید آیکو به محفظه‌ی بخار برای خنک‌سازی بهتر پردازنده مجهز هستند. انرژی هر دو گوشی را باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات تأمین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های سری نئو ۹ می‌توان به بلندگوهای دوگانه و Wi-FI 7 اشاره کرد. گوشی‌های نئو ۹ و نئو ۹ پرو با رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد.

آیکو نئو ۹ و آیکو نئو ۹ پرو در رنگ‌های قرمز و سفید (بافت چرم دو رنگ)، آبی و مشکی مات عرضه می‌شوند. قیمت گوشی آیکو نئو ۹ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۳۲۱ دلار آغاز می‌شود و در قوی‌ترین کانفیگ به ۴۴۷ دلار می‌رسد. قیمت گوشی ویوو آیکو نئو ۹ پرو از ۴۱۹ دلار آغاز می‌شود و در قوی‌ترین کانفیگ به ۵۵۹ دلار می‌رسد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات