تولید گلکسی S24 شروع شد؛ دو ماه تا رونمایی پرچم‌دار سامسونگ

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ
گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S24 سامسونگ وارد خط‌تولید شده است و اکنون فاصله‌ی زیادی تا رونمایی آن نداریم.
تبلیغات

پس از مدت‌ها انتظار، خانواده‌ی گلکسی S24 سامسونگ به‌زودی از راه می‌رسند. حساب کاربری Tech_Reve در شبکه‌ی اجتماعی ایکس گزارش می‌دهد که گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا وارد مرحله‌ی تولید شده‌اند و در ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) رونمایی خواهند شد.

اگرچه سری اس ۲۴ به تولید انبوه رسیده‌اند، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌شان مشخص نشده است. بعضی از افشاگران معتقدند آخر ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (اوایل بهمن) رونمایی این گوشی‌ها را شاهد خواهیم بود و برخی دیگر عرضه‌ی زودهنگام‌تر را محتمل می‌دانند.

تاکنون، رندرهای باکیفیت زیادی از گوشی‌های جدید سامسونگ فاش شده است که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات فعلی، گوشی سامسونگ گلکسی S24 از صفحه‌نمایش ۶٫۱۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و باتری ۳۹۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های دیگر این این گوشی به‌شمار می‌آیند.

رندر فاش شده گلکسی S24 اولترا سامسونگ پشت و جلو

گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس شاید در برخی بازارها با تراشه‌ی Exynos 2400 عرضه شوند؛ زیرا اخیراً نام Galaxy S24 Plus در گیک‌بنچ دیده شده است.

سامسونگ برای گلکسی S24 اولترا برنامه‌های ویژه‌ای در سر می‌پروراند و احتمالاً شاهد قابلیت‌های نوآورانه‌ای مثل Zoom Anyplace و E2E AI Remosaic در پرچم‌دار مذکور خواهیم بود. قابلیت اول به کاربر اجازه می‌دهد تا هم‌زمان با زوم ۲ برابری و ۴ برابری، با کیفیت 4K تصویربرداری کند و قابلیت دوم شامل پردازش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی است.

براساس گزارش‌ها، جنس بدنه‌‌ی Galaxy S24 Ultra تیتانیومی خواهد بود که ما را به‌یاد آیفون ۱۵ پرو می‌اندازد. اخیراً شیائومی نیز پرچم‌دار تیتانیومی رونمایی کرده است.

سامسونگ سنت‌شکنی جدیدی را آغاز کرده است؛ زیرا برخلاف رویدادهایی که در ایالات متحده برگزار می‌شد، رویداد Unpacked اخیر خود را در کره برگزار کرد. در این رویداد، گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ معرفی شدند.

دوستداران سامسونگ هیجان زیادی برای معرفی خانواده‌ی گلکسی S24 دارند. سامسونگ قصد دارد روند موفق گلکسی S23 را پیش بگیرد و خریداران را راضی نگه دارد. اگرچه بازگشت اگزینوس نگرانی‌های بسیاری را به‌همراه دارد، اهالی فناوری تا زمان عرضه‌ی رسمی و تجربه‌ی عملی از قضاوت خودداری می‌کنند.

ممکن است گلکسی S24 اولترا در همه‌ی بازارها با Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود. سری گلکسی S24 می‌تواند نقطه‌ی عطف کارنامه‌ی سامسونگ باشد و فصلی جدید را برای بازار گوشی‌ در سال ۲۰۲۴ رقم بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات