نسخه بتا MIUI 15 با اندروید ۱۴ منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری MIUI 15 شیائومی
شیائومی درحال آماده‌سازی نسخه‌ی جهانی MIUI جدید است که برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه یافته و احتمالاً در ۲۳ مرداد معرفی خواهد شد.
تبلیغات

انتظار داریم گوگل نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۴ را در ماه جاری منتشر کند. بدین‌ترتیب شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های اندروید به‌مرور آپدیت رابط‌ کاربری سفارشی خود را برپایه‌ی این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل ارائه خواهند داد.

براساس پیش‌بینی‌ها، شیائومی قصد دارد MIUI 15 را در رویداد ۱۴‌ آگوست(۲۳ مرداد ۱۴۰۲) یا بعد از این مراسم معرفی کند. این شرکت قبلاً نسخه‌های آزمایشی MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای تعداد محدودی از کاربران چینی منتشر کرده است.

چند روز قبل اولین اطلاعات درمورد MIUI 15 و همچنین فهرست دستگاه‌های سازگار با این رابط‌ کاربری فاش شد. اکنون نسخه‌های جهانی MIUI 15 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ در سرورهای شیائومی رؤیت شده‌اند که جزئیاتی را درمورد این رابط‌ کاربری ارائه می‌دهند.

اندروید ۱۴ بتا شیائومی 12T
اندروید ۱۴ بتا برای شیائومی 12T
اندروید ۱۴ بتا شیائومی ۱۳ پرو
اندروید ۱۴ بتا برای شیائومی ۱۳ پرو
اندروید ۱۴ بتا شیائومی ۱
اندروید ۱۴ بتا برای شیائومی ۱۳

براساس اعلام شیائومی، این شرکت نسخه‌های جهانی MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای گوشی شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی 12T آماده کرده که البته همچنان با نام MIUI 14 در دسترس قرار گرفته است.

MIUI جدید شیائومی در سرور این شرکت برای سه مدل گوشی زیر مشاهده شده‌ است:

  • شیائومی ۱۳ با شماره ساخت MIUI-V14.0.0.1.UMCMIXM
  • شیائومی ۱۳ پرو با شماره ساخت MIUI-V14.0.0.1.UMBMIXM
  • شیائومی 12T با شماره ساخت MIUI-V14.0.0.1.ULQMIXM

نسخه‌های جهانی MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۴ طی روزهای آینده برای آزمایش‌کنندگان بتا که در برنامه‌ی Mi Pilot ثبت‌نام کرده‌اند در دسترس قرار خواهد گرفت و پس‌ از آن به‌ مرور برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات