این تصاویر، نمونه واقعی پیکسل ۸ پرو را نشان می‌دهند

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پیکسل ۷ پرو در کنار جعبه
تصاویر نمونه‌ی واقعی پیکسل ۸ پرو، نشان از طراحی مشابه نسل قبل دارد.
تبلیغات

شرکت‌ها نمی‌خواهند اطلاعات محصولات آن‌ها قبل‌ از معرفی رسمی فاش شود و گوگل در سال‌های اخیر آنقدر با این مشکل دست به گریبان بوده که اکنون سعی دارد قبل از افشای اطلاعت گوشی‌های آینده‌اش، برخی مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را اعلام کند؛ اما حتی این اقدام نیز جلوی نشست بیشتر اطلاعات محصولات غول جست‌وجوی اینترنت را نگرفت.

امروز، چند تصویر از نمونه‌ی اولیه‌ی پیکسل ۸ پرو در ردیت منتشر شد. این تصاویر و حساب کاربری منتشرکننده‌ی آن‌ها اکنون حذف شده‌اند و به‌همین‌دلیل می‌توان از واقعی بودن عکس‌ها اطمینان حاصل کرد.

پیکسل ۸ پرو قطعاً از زبان طراحی مدل‌های قبلی خود الهام گرفته و از سه دوربین پشتی بهره می‌برد. ظاهر این دستگاه همچنان شامل جزیره‌ی دوربین خطی است که از لبه‌ی سمت چپ تا سمت راست ادامه دارد.

گوگل پیکسل ۸ پرو

تصاویر فاش‌شده از پیکسل ۸ پرو نشان می‌دهد با نمونه‌ی اولیه‌ی این دستگاه مواجهیم که فقط برای آزمایش و ارزیابی تولید شده است. علاوه‌براین کلمه‌ی «هاسکی» روی برچسب گوشی به‌چشم می‌خورد که به نام رمز آن اشاره دارد. این نمونه‌ی اولیه از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 ساخت سامسونگ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS ساخت SK Hynix بهره می‌برد.

از آنجا که مشخصات فاش‌شده از پیکسل ۸ پرو مربوط به نسخه‌ی آزمایشی این گوشی می‌شود شاید در نسخه‌ی نهایی محصول مورداشاره شاهد تغییراتی باشیم. به‌هرحال نزدیک ماندن طراحی پرچم‌دار بعدی گوگل به مدل کنونی این گوشی، نکته‌ای امیدوارکننده است. هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی سری پیکسل ۸ باقی مانده و به‌همین‌دلیل انتظار داریم در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار جزئیات دقیق‌تر و کامل‌تری از این محصولات باشیم.

از دیگر مشخصات احتمالی پیکس ۸ پرو می‌توان به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ISOCELL GN2 سامسونگ، دوربین اولتراواید ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX787 سونی و دوبین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال پنج برابری اشاره کرد. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات