موتورولا گوشی‌های Moto G 5G ،Moto G Stylus و Edge Plus را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
موتورولا Edge Plus 2023
گوشی‌های جدید موتورولا موتو G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد؛ درحالی که موتو اج پلاس به باتری ۵۱۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی مجهز شده است.
تبلیغات

امروز موتورولا سه گوشی جدید در رده‌ی اقتصادی تا رده‌بالا را معرفی کرد. این سه دستگاه با نام‌های Moto G 5G و Moto G Stylus و Moto Edge Plus شناخته می‌شوند. در‌ادامه، شما را با این محصولات بیشتر آشنا می‌کنیم.

موتورولا Moto G 5G 2023

اولین گوشی جدید موتورولا Moto G 5G 2023 نام دارد که جایگزین مدل ۲۰۲۲ این محصول می‌شود. این دستگاه به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس مجهز شده است؛ درحالی که نسل قبلی آن با سیستم-روی-چیپ Dimensity 700 مدیاتک عرضه شده بود.

موتورولا Moto G 5G 2023

Moto G 5G جدید به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ماکرو نیز مجهز شده است. وضوح دوربین اصلی این محصول درمقایسه‌با مدل سال گذشته ۲ مگاپیکسل کاهش یافته است. این دستگاه از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

گوشی هوشمند Moto G 5G 2023 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با وضوح 720p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. همچنین، انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های Moto G 5G 2023 می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

موتورولا Moto G Stylus 2023

نسخه‌ی جدید گوشی‌های سری Stylus موتورولا به تراشه‌ی مدیاتک G85، چهار گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات مجهز شده است. نمایشگر گوشی مذکور ۱۲۰ هرتزی است و وضوح HD پلاس را ارائه می‌دهد و مثل Moto G 5G جدید با فناوری دالبی اتموس سازگار است.

موتورولا Moto G Stylus 2023
موتورولا Moto G Stylus 2023
موتورولا Moto G Stylus 2023

گوشی Moto G Stylus 2023 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره می‌برد که درمقایسه‌با نمایشگر ۶٫۸ اینچی مدل سال گذشته کمی کوچک‌تر شده است. این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

موتورولا Moto Edge Plus 2023

موتور Edge Plus 2023

سری Edge Plus موتورولا معمولاً مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارند. جدیدترین مدل Moto Edge Plus به تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است. بدنه‌ی پشتی و نمایشگر این دستگاه با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس وکتوس پوشانده شده است تا مقاومت بیشتری دربرابر ضربه و خط‌وخش داشته باشد.

Moto Edge Plus 2023 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی POLED با وضوح Full HD پلاس بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Edge Plus 2023

به گزارش Androidauthority، گوشی رده‌بالای Edge Plus موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. سیستم دوربین این دستگاه از ویژگی‌هایی مثل دید در شب و ردیابی فوکوس خودکار و حالت پرتره در ویدئوها پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مدل ۲۰۲۳ گوشی Moto Edge Plus می‌توان به باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات اشاره کرد. گفتنی است این محصول به‌همراه شارژر فروخته می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه‌

دو گوشی اقتصادی جدید موتورولا، یعنی Moto G 5G 2023 و Moto G Stylus 2023، به‌ترتیب با قیمت ۲۴۹ و ۱۹۹ دلار عرضه می‌شوند. درمقابل، Moto Edge Plus 2023 با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد و سه به‌روزرسانی بزرگ اندروید و چهار سال وصله‌ی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی موتورولا Moto G Stylus جدید از ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) و Moto G 5G 2023 و Moto Edge Plus 2023 از ۲۵ می ۲۰۲۳ (۴ خرداد ۱۴۰۲) روانه‌ی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات