مشخصات نمایشگر و طراحی پوکو F5 Pro قبل‌از رونمایی فاش شد

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر پوکو f5 PRO
پوکو با انتشار تیزری به‌طور رسمی برخی از مشخصات گوشی موردانتظار پوکو F5 پرو را تأیید کرد.
تبلیغات

پوکو خود را برای معرفی گوشی‌های سری پوکو F5 در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) آماده می‌کند. اخیراً رندرهایی از نسخه‌ی پرو این محصول فاش شده و اکنون شعبه‌ی جهانی برند چینی، تیزرهایی از این دستگاه منتشر کرده است.

تیزر اول پوکو نشان می‌دهد گوشی هوشمند پوکو F5 Pro از صفحه‌نمایش تخت با وضوح WQHD پلاس بهره خواهد برد و دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای این صفحه‌نمایش تعبیه خواهد شد. لبه‌ی سمت راست دستگاه میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است و درگاه USB C، اسلات سیم‌کارت به‌همراه میکروفون و حفره‌های اسپیکر در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند.

رندر پوکو f5 PRO

پوکو همچنین توییت دیگری منتشر کرده است که در آن شاهد طراحی پنل پشتی پوکو F5 Pro هستیم که از لبه‌های خمیده بهره می‌برد. ماژول دوربین اصلی این گوشی نیز در بخش مستطیل‌ شکل بالای سمت‌چپ آن قرار دارد که شامل سه دوربین به‌همراه فلش LED است. پوکو همچنین تأیید کرده است که این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، پوکو F5 Pro درواقع نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی ردمی K60 خواهد بود. بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات