شیائومی ۱۳ پرو

تماشا کنید: شیائومی ۱۳ پرو؛ رقیب اصلی گلکسی S23 و آیفون ۱۴ از چین آمد

نگاهی به رویداد هیجان‌انگیز شیائومی در نمایشگاه MWC 2023
سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰مطالعه 1 دقیقه
شیائومی در هیجان‌انگیزترین کنفرانس نمایشگاه MWC 2023 افزون‌بر رونمایی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، ربات انسان‌نما به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو جدیدترین گوشی‌هایی هستند که شیائومی برای بازارهای بین‌المللی معرفی کرده است. این دو گوشی پیش‌تر روانه‌ی بازار چین شده بودند. پرچمداران جدید شیائومی رقیب گوشی‌های سری گلکسی S23 و خانواده‌ی آیفون ۱۴ محسوب می‌شوند.

رویداد جدید شیائومی که در نمایشگاه MWC 2023 برگزار شد، افزون‌بر گوشی‌های پرچمدار شامل اتفاقات دیگری بود. در ادامه نگاهی به همه‌ی آن چیزهایی می‌اندازیم که شیائومی به‌نمایش گذاشت.

با تماشای ویدیو در یوتیوب زومیت از ما حمایت کنید.

در مراسم شیائومی شاهد حضور ربات انسان‌نمای سایبروان بودیم. این ربات‌ که سال گذشته معرفی شد، فعلا به تولید انبوه نمی‌رسد. شیائومی با سایبروان در تلاش است خودش را به رقیب مستقیم تسلا تبدیل کند. خودروساز تحت مدیریت ایلان ماسک نیز رباتی انسان‌نما به‌نمایش گذاشته است.

شیائومی در مراسم جدیدش از گوشی شیائومی ۱۳ لایت نیز پرده‌برداری کرد. شیائومی ۱۳ لایت بیشتر از آن‌که عضوی از گوشی‌های سری ۱۳ باشد، شبیه خانواده‌ی شیائومی ۱۲ است. این میان‌رده قیمت منطقی دارد و با سخت‌افزار خوبی به بازار عرضه می‌شود. البته وقتی از قیمت منطقی سخن می‌گوییم، منظورمان همه‌جای دنیا به غیر از ایران است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی مراسم شیائومی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات