پوکو C55 احتمالاً با دوربین اصلی ۵۰ مگاپکیسلی و بدنه پشتی با طرح چرمی عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
تیزر رسمی پوکو C55
حساب کاربری هندی پوکو، رسماً تیزری برای معرفی گوشی اقتصادی پوکو C55 به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

به‌زودی شاهد اضافه شدن عضو جدیدی به گوشی‌های اقتصادی خانواده‌ی پوکو C خواهیم بود. حساب رسمی پوکو هند اکنون تیزری برای معرفی این محصول موسوم‌به C55 منتشر کرده است.

تیزر رسمی پوکو به طراحی پشتی پوکو C55 اشاره دارد. البته پیش‌از این یکی از افشاگران خبرهای فناوری تصاویری از گوشی مذکور به‌اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد از طرحی چرم‌ مانند بهره خواهد برد و حالا ویدیوی رسمی نیز همین موضوع را تأیید می‌کند.

بخش پشتی پوکو C55 میزبان حسگر اثرانگشت خواهد بود و علاوه‌براین جزیره‌ی بزرگ دوربین در بالای قاب پشتی تعبیه شده است و لوگوی بزرگ Poco نیز در آن دیده می‌شود. این دستگاه از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد که یک فلش LED نیز در کنار آن‌ها وجود دارد و عبارت AI نشان می‌دهد از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر بهره خواهد برد.

به‌نوشته‌ی GSMArena، طراحی دوربین پشتی پوکو C55 احتمالاً شباهت زیادی به ردمی 12C خواهد داشت و شاید این محصول درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی گوشی مذکور باشد. انتظار داریم پوکو C55 به نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی LCD با وضوح ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل، تراشه‌ی مدیاتک Helio G85، رم ۴ یا ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت مجهز شود. از دیگر قابلیت‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۰٫۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات اشاره کرد.

با توجه به آنچه گفته شد، پوکو C55 احتمالاً نسبت به پوکو C50 از نمایشگری بزرگ‌تر، تراشه‌ای قدرتمندتر، حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر و دوربین اصلی بهبودیافته بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات