مشخصات احتمالی گوشی‌های گیمینگ سری ROG Phone 7 ایسوس فاش شد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی ایسوس راگ فون ۶ پرو / Asus ROG Phone 6 Pro نمایشگر و پنل پشتی
اولین گزارش درمورد سری ایسوس ROG Phone 7 به برخی مشخصات فنی و تاریخ احتمالی معرفی این گوشی‌های گیمینگ اشاره دارد.
تبلیغات

سامسونگ و اپل برای کسب عنوان بهترین گوشی هوشمند پرچم‌دار بازار همواره با یکدیگر رقابت دارند. در این میان ایسوس با سری ROG Phone سعی دارد بر بازار گوشی‌های گیمینگ حکم‌رانی کند. جدیدترین محصول این برند یعنی سری ROG Phone 6 از تراشه‌های Snapdragon 8+ Gen 1 و Dimensity 9000 Plus بهره می‌برند.

کوالکام و مدیاتک هردو از نسل جدید سیستم-روی-چیپ‌های پرچم‌دار خود رونمایی کرده‌اند و این تراشه‌ها اکنون از قدرت بیشتری بهره می‌برند و مصرف انرژی آن‌ها نیز کاهش یافته است. انتظار می‌رود ایسوس در سال جاری از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود با این تراشه‌ها رونمایی کند. به گزارش گیزموچاینا، شرکت مذکور از مدتی قبل کار روی نسل بعدی ROG Phone را آغاز کرده است و احتمالاً سه نسخه از آن عرضه خواهد کرد.

نسل بعدی گوشی‌های گیمینگ ایسوس شامل ROG Phone 7D، ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Ultimate می‌شود. انتظار داریم مدل استاندارد و Ultimate این محصول به‌ترتیب با شماره مدل AI2205_A و AI2205_E در بازارهای جهانی عرضه شوند. ازطرفی شماره مدل نسخه‌ی استاندارد این گوشی در چین AI2205_B است و مدل ROG Phone 7D نیز در بازار این کشور با شناسه‌ی AI2205_D عرضه خواهد شد. درنهایت نسخه‌ی Ultimate در چین با شماره مدل AI2205_F به‌فروش خواهد رسید.

ظاهراً ایسوس فقط مدل استاندارد ROG Phone 7 را با شناسه‌ی AI2205_C در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی‌ها احتمالاً در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ یعنی در فاصله‌ی بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر رسماً معرفی خواهند شد.

مشخصات سری ایسوس ROG Phone 7 براساس شایعات

انتظار می‌رود سری ROG Phone 7 ایسوس به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شوند. علاوه‌براین گفته می‌شود این گوشی‌ها به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهند کرد. ازطرفی امکان دارد مدل 7D این محصول با تراشه‌ی Dimensity 9200 روانه‌ی بازار شود.

ایسوس در سری ROG Phone 7 از نمایشگر AMOLED با نرخ‌ نوسازی بالا استفاده خواهد کرد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، مدل Ultimate این گوشی‌ها از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد درحالی‌که مدل استاندارد آن با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

از آن‌جا که انتظار داریم سری ROG Phone 7 ایسوس در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ معرفی شوند، طی هفته‌ها و ماه‌های آینده قطعاً شاهد انتشار جزئیات و گزارش‌های بیشتر درمورد این گوشی‌ها خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات