وان پلاس 11 احتمالا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بدون لرزش‌گیر اپتیکال خواهد داشت

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس ۱۱ ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و بدون لرزش‌گیر اپتیکال تولید شود. احتمالاً دوربین این گوشی شباهت‌های زیادی به اوپو فایند N2 خواهد داشت.
تبلیغات

وان پلاس ۱۱ و اوپو فایند N2 دو گوشی هوشمند کاملاً متفاوت هستند؛ یکی از آن‌ها در دسته‌ی دستگاه‌های تاشدنی قرار می‌گیرد و دیگری طراحی سنتی دارد. بااین‌حال به گزارش Android Authority، این دو گوشی ممکن است از یک جنبه شبیه هم باشند. طبق شایعه‌ای جدید، وان پلاس ۱۱ و اوپو فایند N2 دوربین مشابهی خواهند داشت.

حساب کاربری Digital Chat Station که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات گوشی‌های چینی دارد، می‌گوید دو گوشی جدید وان پلاس و اوپو در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 سونی استفاده می‌کنند، دوربین فوق عریض با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 دارند و به دوربین تله‌فوتو با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 و بزرگ‌نمایی دو برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) مجهزند.

با وجود استفاده از حسگر تصویر مشابه در وان پلاس ۱۱ و اوپو فایند N2، گفته می‌شود دوربین این دو گوشی کاملاً مشابه هم نیست. Digital Chat Station ادعا می‌کند که دوربین گوشی اوپو با سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) تولید می‌شود و احتمالاً وان پلاس ۱۱ چنین سیستم لرزش‌گیری نخواهد داشت.

براساس شایعه‌های قبلی، وان پلاس ۱۱ یکی از اولین گوشی‌های دنیا با پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. گفته شده است این گوشی نمایشگر ۶٫۷ اینچ OLED با وضوح +QHD دارد و به ۱۶ گیگابایت رم و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ وات مجهز است.

فعلاً مشخص نیست که وان پلاس ۱۱ و اوپو فایند N2 چه زمانی معرفی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات