احتمال عرضه سری گلکسی S23 با ابعاد و نمایشگرهای مشابه نسل قبل قوت گرفت

جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید نشان می‌دهد ابعاد و نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S23 سامسونگ امسال تغییری نخواهند داشت.
تبلیغات

مدتی پیش، Ice Universe در توییتر گزارش داد که طراحی گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ با نسل گذشته هیچ تفاوتی نخواهد داشت و ابعاد آن تغییری کمتر از یک میلی‌متر دارد. افشاگر مذکور اکنون اطلاعات بیشتری را درباره‌ی خانواده‌ی گلکسی S23 منتشر کرده است که شامل اندازه‌ و رزولوشن نمایشگر و ابعاد آن‌ها می‌شود.

به‌طور خلاصه، اندازه و رزولوشن تمامی مدل‌های سری S23 ثابت می‌مانند و تنها طول و عرض هر سه گوشی افزایشی در حد چند دهم میلی‌متر خواهند داشت. اگرچه اطلاعاتی درباره‌ی وزن گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ وجود ندارد، نمی‌توان انتظار تفاوت چشمگیری در مقایسه‌ با گوشی‌های سری S فعلی داشت.

اگر شما هم امیدوار هستید سامسونگ رزولوشن QHD+ را مثل نسل S20 به نمایشگر گوشی‌های گلکسی S23 و S23+ بازگرداند، گزارش Ice Universe چنین اتفاقی را چندان محتمل نمی‌داند. همچنین، هیچ تضمینی برای تغییر نمایشگرها به پنل LTPO وجود ندارد.

مقایسه ابعاد سری گلکسی S23 با S22 سامسونگ

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا می‌توان به دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت جدید و بزرگ‌تر، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ جدید ۴۵ واتی و دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی ۱۰ برابری اشاره کرد که دو مورد آخر در سری قبل نیز وجود داشت. همچنین، گفته می‌شود دوربین‌های تله‌فوتوی گلکسی S23 و S23+ با نسل پیشین یکسان‌اند.

ناگفته نماند که یکی از تغییرات مهم نسل S23 سامسونگ که بارها مورد تأکید تحلیلگران قرار گرفته و کوالکام نیز به آن اشاره کرده، عرضه‌ی اختصاصی با تراشه‌های اسنپدراگون است؛ به‌گونه‌ای که دیگر شاهد استفاده از سایر تراشه‌ها در پرچم‌دارهای جدید شرکت کره‌ای نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات