موتورولا Edge 30 اولترا با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا سرانجام از گوشی هوشمند جدید رده‌بالای خود موسوم به Edge 30 Ultra رونمایی کرد. این محصول از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد.
تبلیغات

سری موتورولا Edge 30 با رونمایی از مدل جدید این خانواده به‌نام Edge 30 اولترا به‌روزرسانی شد. این نسخه‌ی جدید که برپایه‌ی موتو X30 پرو (مختص بازار چین) تولید شده است در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge 30 اولترا، یکی از رده‌بالاترین گوشی‌های هوشمند این برند محسوب می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ بهره می‌برد که درواقع یک سنسور 1/1.22 اینچی است و تصاویر نهایی ۱۲٫۵ مگاپیکسلی را با پیکسل‌های ۲٫۵۶ میکرومتری ترکیبی ۱۶ در یک پیکسل، ایجاد می‌کند. این حسگر همچنین می‌تواند تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۲۸ میکرومتری و حتی تصاویری با وضوح کامل ۲۰۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰٫۶۴میکرومتری ثبت کند. این دوربین همچنین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.95 است.

موتورولا Edge 30 اولترا

به نوشته‌ی GSMArena، گوشی Edge 30 اولترا موتورولا درکنار دوربین اصلی پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی خود به یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX663 سونی مجهز شده است که امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision OV60a بهره می‌برد.

موتورولا از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی POLED با وضوح Full HD پلاس در Edge 30 اولترا استفاده کرده است. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن حداکثر به ۱۲۵۰ نیت می‌رسد.

موتورولا Edge 30 اولترا

موتورولا Edge 30 اولترا از بهترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1 5G بهره می‌برد و حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های Edge 30 اولترا موتورولا می‌توان به باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات یا شارژ سیمی ۱۲۵ وات اختصاصی این برند موسوم به TurboPower پشتیبانی می‌کند. این شرکت می‌گوید شما می‌توانید فقط با هفت دقیقه شارژ گوشی مذکور ازطریق کابل، تا ۱۲ ساعت با آن کار کنید.

موتورولا Edge 30 اولترا از امروز در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت پایه ۹۰۰ یورو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات