سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی S5 Neo، سری گلکسی S7 و نوت ۸ منتشر کرد

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از گلکسی J7 و گلکسی S8، اکنون سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای گوشی‌های گلکسی S5 Neo، سری گلکسی S7 و گلکسی نوت ۸ منتشر کرده است که مشکلات مرتبط با موقعیت‌یاب (GPS) را روی این محصولات رفع می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ طی روزهای گذشته به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی برای گوشی‌های قدیمی گلکسی J7 و همچنین گلکسی S8 منتشر کرد. اکنون این آپدیت جدید برای چند مدل دیگر از محصولات قدیمی این شرکت یعنی گلکسی S5 Neo، سری گلکسی S7 و گلکسی نوت ۸ دردسترس قرار گرفته است؛ گوشی‌هایی که با توجه به زمان عرضه‌ی آن‌ها، واجد شرایط پشتیبانی نرم‌افزاری نیستند، اما غول فناوری کره‌ای با ارائه‌ی آپدیت جدید، سعی دارد برخی مشکلات این دستگاه‌ها را برطرف کند.

به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای گوشی‌های فوق، امکانات جدیدی به آن‌ها اضافه نمی‌کند و علاوه‌براین سطح وصله‌ی امنیتی را نیز ارتقا نخواهد داد و درواقع این آپدیت برای رفع مشکل GPS درنظر گرفته شده است. به گزارش Gizmochina، شرکت کره‌ای قصد دارد این به‌روزرسانی را برای چندین مدل از گوشی‌های قدیمی خود منتشر کند.

به‌نظر می‌رسد مشکل موقعیت‌یاب در برخی گوشی‌های قدیمی سری گلکسی بسیار مهم است زیرا سامسونگ این آپدیت را حتی برای گلکسی J7 که حدود هفت سال از عمر آن می‌گذرد، و همچنین گلکسی S8 که ۵٫۵ سال از تاریخ عرضه‌ی آن گذشته، منتشر کرده است. انتظار می‌رود این وصله‌ی نرم‌افزاری به‌زودی برای سری گلکسی S6 و سری گلکسی S9 نیز دردسترس قرار گیرد.

اگر هنوز از هریک از گوشی‌های اشاره‌شده در بالا استفاده می‌کنید، بهتر است با مراجعه به بخش به‌روزرسانی در منوی تنظیمات، نسبت به نصب آپدیت جدید اقدام کنید. اگر این به‌روزرسانی برای شما دردسترس نیست، باید کمی بیشتر صبر کنید زیرا انتشار منطقه‌ای آپدیت‌ها معمولاً کمی طول می‌کشد.

اینکه سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی برای گوشی‌های قدیمی خود ارائه می‌دهد، نکته‌ی امیدوارکننده‌ای است. درحال‌حاضر این شرکت وعده می‌دهد که گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی خود را تا چهار به‌روزرسانی بزرگ اندروید و ۵ سال وصله‌ی امنیتی، پشتیبانی خواهد کرد که باعث می‌شود از این‌ نظر نسبت به سایر شرکت‌ها پیشگام باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات