رندرهای اج 30 فیوژن موتورولا از شباهت این گوشی به موتو S30 پرو خبر می‌دهد

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید گوشی جدید اج 30 فیوژن موتورولا نشان می‌دهد که این گوشی شباهت زیادی به موتو S30 پرو دارد.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، موتورولا گوشی‌های X30 پرو و S30 پرو را برای بازار چین رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها به‌عنوان محصولات سری اج عرضه‌ی وسیع‌تری داشته باشند. اکنون، تصاویر رندر یکی از گوشی‌های مذکور به نام اج 30 فیوژن فاش شده است که باید مشابه موتو S30 پرو باشد.

این مدل که با نام رمز توندرا شناخته شده بود، پیش‌تر در نتایج گیک‌بنچ دیده و مجهزبودن آن به تراشه‌ی اسنپدراگون 888 پلاس تأیید شده بود. هنوز مشخص نیست که تغییرات جدیدی در مشخصات گوشی مذکور به‌وجود آمده باشد؛ ولی به‌نظر می‌رسد که دو هر دو دستگاه قابلیت‌های یکسانی دارند.

رندر اج 30 فیوژن موتورولا
رندر اج 30 فیوژن موتورولا

این قابلیت‌ها شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱.۱.۵۵ اینچی و پیکسل‌های ۱ میکرومتری و ترکیب پیکسل ۲ میکرومتری و تثبیت‌کننده‌ی تصویر اپتیکال می‌شود. همچنین، نشان دالبی اتموس در بالای گوشی از به‌کارگیری آن در گوشی جدید موتورولا خبر می‌دهد. گوشی S30 پرو به دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی ۱.۱۲ میکرومتری و دوربین عمق‌دهی ۲ مگاپیکسلی مجهز است و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

صفحه‌نمایش درنظرگرفته‌شده برای این گوشی، پنل پی اولد ۶/۵۵ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است که خمیدگی ۵۳ درجه‌ای دارد. موتورولا تأمین انرژی گوشی مذکور را به باتری۴۴۰۰ میلی‌آمپری سپرده است که با سرعت ۶۸ وات شارژ می‌شود و در ۱۰ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد می‌رسد.

رندر اج 30 فیوژن موتورولا

موتورولا از تاریخ رونمایی موتو 30 فیوژن، هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است. همچنین، این شرکت در حال کار روی گوشی‌های دیگری است که شامل مدل مبتنی‌بر X30 پرو و اج 30 نئو با تراشه‌ی اسنپدراگون 695 و اج (2022) می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات