ویدئوی کالبدشکافی موتو Razr 2022 بهبود‌ عملکرد لولای این گوشی تاشدنی نشان می‌دهد

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در این ویدئو اجزای موتو Razr 2022 و مکانیسم تاشدن آن مورد بررسی قرار گرفته است. به‌لطف پیشرفت‌هایی در این گوشی، ناحیه‌ی تاخوردگی بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی ایجاد می‌شود.
تبلیغات

براساس ویدئوی منتشرشده توسط کانال WekiHome، گوشی تاشدنی موتو Razr 2022 نسبت به مدل قبلی خود، یعنی Razr 5G از طراحی لولای بهبودیافته‌ای برخوردار است. افزون‌براین، موتو ریزر ۲۰۲۲ بدون لبه‌ی پایینی زیباتر به‌نظر می‌رسد.

موتو ریزر 2022 و موتو ریزر 5g

در این ویديو مکانیسم تاشدن Razr 5G و Razr 2022 مورد بررسی قرار گرفت. مدل جدیدتر دارای نوارهای فلزی نازکی در وسط است که به محافظت نمایشگر از فشار تاشو کمک می‌کند. این امر باعث شده که در Razr 2022 ناحیه‌ی تاخوردگی بسیار کمتری نسبت به مدل قبلی خود ایجاد شود.

ویدئوی کالبدشکافی همچنین وضعیت باتری را در Razr 2022 نشان می‌دهد. گوشی مذکور یک باتری ۷۱۲ میلی‌آمپر‌ساعتی در نیمه‌ی بالایی و یک باتری ۲۷۸۸ میلی‌آمپر ساعتی در نیمه‌ی پایینی دارد. خروجی دو باتری به‌ترتیب ۲٫۸ وات ساعت و ۱۰٫۹ وات ساعت است. مکانیسم های خنک‌کننده گوشی، خمیر حرارتی، بلوک مسی و ورق‌های مسی را شامل می‌شود. Razr 2022 از تراشه‌ی رده‌بالای Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام قدرت می‌گیرد و فاقد محفظه بخار است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید:

موتورولا اکنون Razr 2022 را فقط به بازار چین محدود کرده، درحالی‌که قبلاً پیش‌بینی شده بود که مدل جدید مسیر مدل قبلی، Razr 5G را پیش می‌برد و وارد بازار جهانی نیز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات