تاریخ رونمایی OnePlus 10T مشخص شد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس با انتشار دعوت‌نامه‌ای مشخص کرد که گوشی هوشمند OnePlus 10T در ۱۲ مرداد رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

وان پلاس گوشی هوشمند جدیدی در راه دارد و طبق اطلاعات فاش‌شده، قرار است آن را ۳ آگوست (۱۲ مرداد) در رویدادی حضوری در نیویورک مشاهده کنیم. این گوشی OnePlus 10T نام دارد و به جدیدترین تراشه‌ی کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Plus Gen 1، مجهز خواهد بود. وان پلاس معمولاً هرسال دو پرچم‌دار عرضه می‌کند: یکی در نیمه‌ی اول و دیگری در نیمه‌ی دوم.

وان‌پلاس می‌گوید 10T شعار «تکامل فراتر از سرعت» را به‌همراه خواهد داشت. البته هنوز معنای دقیق آن مانند رازی باقی مانده است؛ زیرا تنها می‌دانیم گوشی هوشمند مذکور درمقایسه‌با نسل پیشین پردازنده‌ی قدرتمندری دارد. با بررسی پوستر دعوت‌نامه‌ی منتشرشده، به‌نظر می‌رسد این دستگاه با طراحی مشابه وان‌پلاس ۱۰ پرو فروخته می‌شود.

به‌گزارش Cnet، مراسم رونمایی در گاتهام‌هال نیویورک برگزار خواهد شد و در صفحه‌های مختلف این شرکت در فضای مجازی پخش می‌شود. طرفداران حاضر در این منطقه می‌توانند با رفتن به وب‌سایت وان‌پلاس و پرداخت ۲۵ دلار بلیت تهیه و شخصاً در رویداد مذکور شرکت کنند.

دعوتنامه مراسم رونمایی وان پلاس ۱۰ تی

وان‌پلاس می‌گوید به هرکسی که بلیت تهیه کند، Nord Buds هدیه داده خواهد شد. همچنین، به ۵۰ نفر اولی که بلیت را بخرند، یک بلیت رایگان داده می‌شود. علاوه‌براین، وان‌پلاس به برخی از ویژگی‌هایی اشاره کرده است که در به‌روزرسانی آینده OxygenOS 13 ارائه می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان ویجت جدید نمایشگر همیشه‌‌روشن را نام برد که همراه با اسپاتیفای توسعه داده شده است. این ویجت به کاربران امکان می‌دهد عنوان آهنگ و نام هنرمند و آلبوم را حتی در زمان خاموش‌بودن صفحه‌نمایش روی صفحه قفل ببینند.

وان پلاس می‌گوید که اکثر دستگاه‌های مجهز به OxygenOS 13 این ویژگی را دریافت خواهند کرد. وان‌پلاس می‌گوید ۱۰ پرو و ۱۰ تی اولین دستگاه‌هایی هستند که به‌روزرسانی OxygenOS 13 را اواخر سال جاری دریافت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات