سری میت ۵۰ با فناوری تصویربرداری جدید احتمالاً آگوست ۲۰۲۲ از راه می‌رسند

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، هواوی قصد دارد برای متمایز کردن گوشی‌های رده‌بالای سری Mate 50 از نظر قدرت دوربین، این پرچم‌داران را به‌عنوان اولین محصولات سری XMAGE معرفی کند.
تبلیغات

یکی از افشاگران معروف ویبو اعلام کرده است هواوی فبلت‌های پرچم‌دار جدید خود را در سال ۲۰۲۲ با دوربین‌های ارتقایافته و قدرتمند معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود سری Mate 50 این شرکت نسبت به هماتایان سری P50 با سخت‌افزار به‌روزتر معرفی شوند.

رندرهای جدید فاش‌شده از سری میت ۵۰ هواوی به طراحی این محصولات اشاره دارند. اطلاعات فاش‌شده از این گوشی‌ها نشان می‌دهد قابلیت‌های جدیدی در حوزه‌ی تصویربرداری ارائه خواهند داد و گمانه‌زنی‌ها را مبنی‌بر این‌ که این پرچم‌داران، نسل اول گوشی‌های هوشمند تحت برند XMAGE خواهند بود، تقویت می‌کند. به‌هرحال امکان دارد جانشینان سری میت ۴۰ نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های مهم هواوی برای رقابت بیشتر در بخش تصویربرداری روی موبایل باشند.

البته درحال‌حاضر مشخصات فنی سری میت ۵۰ هواوی اعلام نشده و طبق گزارش NotebookCheck این گوشی‌ها احتمالاً با نسخه‌ی ارتقایافته‌ی سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت موسوم به HarmonyOS 3.0 روانه‌ی بازار خواهند شد. همان‌طور که اشاره شد این پرچم‌داران نسبت به سری P50 از قدرت پردازشی بیشتری بهره خواهند برد اما به‌دلیل تحریم‌های موجود، احتمالاً همچنان فقط در نسخه‌ی 4G/LTE دردسترس قرار خواهند گرفت.

طبق گزارشی جدید با توجه به این‌ که برخی مشکلات مربوط به زنجیره‌ی تأمین‌ هواوی برطرف شده‌اند، این شرکت احتمالاً سری میت ۵۰ را در ماه آگوست ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات