برخی از مشخصات Moto G22 مانند نمایشگر، پردازنده و دوربین آن افشا شد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای مشخصات Moto G22، مشخص شد که دستگاه مذکور از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند.
تبلیغات

ماه گذشته، بعضی از اطلاعات Moto G22 برای اولین‌بار در بنچمارک ظاهر شد. براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده و نام مادربرد دستگاه، بسیاری بر این عقیده بودند که گوشی هوشمند مذکور از Helio P35 SoC مدیاتک استفاده می‌کند. بااین‌حال، امروز مشخصات جامع جدیدی به بیرون درز پیدا کرد که با این فرض تناقض دارد.

اکنون، گفته می‌شود Moto G22 از Helio G37 قدرت می‌گیرد؛ بنابراین دیگر خبری از اتصال 5G نیست. همچنین، شایعه شده است که G22 به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است.

این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 در‌کنار لنز اولتراواید ۱۱۸ درجه f/2.2 با سنسور ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی یا سنسور تشخیص عمق استفاده می‌کند. علاوه‌براین، در پنل جلویی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را شاهد هستیم که در حفره درون صفحه‌نمایش صفحه قرار دارد.

انتظار می‌رود موتورولا پنج دستگاه جدید را در چند هفته‌ی آینده معرفی کند. موتورولا G22 که قبلاً با نام کدی «Hawaii» در گزارش‌ها ظاهر می‌شد، یکی از تلفن‌های هوشمندی خواهد بود که درنهایت روشنایی روز را خواهند دید. ایوان بلاس که تصاویر رندر را قبلاً به‌اشتراک گذاشته بود، تصریح کرد که عکس‌های منتشرشده متعلق به Hawaii+ با نمایشگر امولد است، نه پنل LCD که در این مطلب درباره‌اش صحبت کردیم.

گفته می‌شود موتورولا G22 از باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار و وزنش ۱۸۵ گرم خواهد بود. این گوشی اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و در رنگ‌های سفید و آبی یخی و مشکی کیهانی دردسترس خواهد بود. طبق گزارش‌ها، این گوشی در زمان عرضه با قیمت ۲۰۰ یورو فروخته خواهد شد؛ البته موتورولا هنوز اطلاعاتی از تاریخ آغاز فروش آن بیان نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات