گوشی پوکو M4 پرو 5G احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
با‌‌توجه‌‌به تیزر جدید منتشرشده از پوکو M4 پرو 5G، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به‌زودی عرضه شود.
تبلیغات

از مدتی قبل، شاهد انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف درباره‌ی گوشی هوشمند پوکو M4 پرو 5G هستیم و گواهی‌ها و اطلاعات زیادی از این محصول دردسترس قرار گرفته است. پوکو به‌تازگی تیزرهای تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده تا این محصول را پیش از عرضه به‌نمایش بگذارد. به‌گزارش گیزموچاینا، حساب رسمی پوکو در توییتر پست جدیدی منتشر کرده که شامل تیزر جدیدی از گوشی هوشمند پوکو M4 پرو 5G است.

مدت‌زمان تیزر ویدئویی پوکو M4 پرو 5G فقط چند ثانیه است و نشان‌دهنده‌ی مدل فیروزه‌ای این گوشی است. به‌نظر می‌رسد ماژول دوربین این محصول کاملاً شبیه به ردمی نوت 11T 5G باشد. این یعنی گوشی مذکور درواقع نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی نوت 11T خواهد بود؛ البته این موضوع باعث نمی‌شود انتظار هیچ‌گونه تغییری در این محصول نداشته باشیم.

باردیگر پوکو ماژول دوربین گوشی پوکو M4 پرو 5G را مثل مدل‌های قبل طراحی کرده است که عرض پشتی دستگاه را دربر می‌گیرد. اگر پوکو M4 پرو 5G واقعاً نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی 11T 5G باشد، این محصول احتمالاً به دوربین چهارگانه‌ی پشتی متشکل از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز خواهد شد.

این دستگاه احتمالاً از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره خواهد برد و ظرفیت باتری آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های موردانتظار برای این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز برخوردار خواهد بود. ردمی نوت 11T 5G در چین با نام ردمی نوت ۱۱ نیز شناخته می‌شود و قیمت آن نیز حدود ۲۲۸ دلار است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت پوکو M4 پرو 5G با قیمتی در همین حدود روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات