رندرهای جدید Moto Edge 30 Pro افشا شد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای فاش‌شده‌ی Moto Edge 30 Pro اطلاعات جدیدی از ظاهر این دستگاه دراختیار ما قرار می‌دهند.
تبلیغات

Moto Edge X30 موتورولا که ماه دسامبر در چین معرفی شد، اولین گوشی با تراشه‌ی پریمیوم اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بود. براساس اخبار جدید، گوشی هوشمند مذکور اکنون در آستانه‌ی ورود به بازارهای بین‌المللی است. نسخه‌ی جهانی این گوشی ظاهراً با نام Moto Edge 30 Pro شناخته می‌شود و انتظار می‌رود تا حد زیادی سخت‌افزار و طراحی مشابهی با نسخه‌ی چینی داشته باشد.

به‌گزارش فون‌آرنا، عده‌ای به رندرهای Moto Edge 30 Pro دست پیدا کردند و جای تعجب نیست که این تلفن از ماژول دوربینی بیضی‌شکل و دوربین جلویی در حفره‌ی صفحه‌نمایش خود برخوردار باشد. تنها تفاوت بین تصاویر جدید و تصاویر که چند روز پیش فاش شدند، این است لوگو برند در مرکز دستگاه قرار دارد.

رندر Moto Edge 30 Pro به رنگ نقره ای

براساس اطلاعات منتشرشده، Edge 30 Pro برخلاف X30، از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود. به‌غیر از این، ظاهراً همه‌ی ویژگی‌ها یکسان خواهد بود؛ یعنی به گوشی هوشمند پرچم‌داری با حاشیه‌های نازک و لبه‌های صاف دسترسی خواهیم داشت. کلیدهای پاور و صدا نیز در سمت راست قرار دارند و گوشی هوشمند مذکور از میکروفونی با توانایی حذف نویز بهره‌مند خواهد بود.

در Edge 30 Pro از دوربین سه‌گانه‌ای استفاده شده است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و درنهایت یک فلش LED را شامل می‌شود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

رندر Moto Edge 30 Pro

احتمالاً Moto Edge 30 Pro به صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برای نمایش تصاویری روان و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی مجهز خواهد بود. به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید موتورولا حداقل در رنگ‌های آبی و خاکستری دردسترس خواهد بود.

تاریخ عرضه‌ی Moto Edge 30 Pro

پیش‌تر، گزارش شده بود Moto Edge 30 Pro ماه جاری در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی چینی این گوشی سه پیکربندی مختلف دارد:

  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

قیمت گوشی هوشمند مذکور نیز از ۲،۹۹۹ یوان (حدود ۴۷۲ دلار) آغاز می‌شود و به ۳،۳۹۹ یوان (حدود ۵۳۴ دلار) می‌رسد. این دستگاه احتمالاً در خارج از کشور سازند‌ه‌اش قیمت گران‌تری خواهد داشت؛ اما احتمالاً هنوز به‌اندازه‌ی پرچم‌داران سامسونگ و وان‌پلاس گران نخواهد بود. همین مسئله می‌تواند به آن کمک کند تا به یکی از گوشی‌های برتر سال تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات