گوشی رد مجیک 7 گواهی 3C را دریافت کرد؛ پشتیبانی از شارژ ۱۶۵ وات و نمایشگر ۱۶۵ هرتز

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه به دیده شدن نام گوشی ردمجیک ۷ (Red Magic 7) در وب‌سایت گواهی 3C، به‌نظر می‌رسد این محصول از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

کوالکام سرانجام از نسل جدید پردازنده‌ی پرچم‌دار موبایلی خود به‌نام اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی کرد. اکنون برندهای مختلف تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند ازجمله شیائومی، موتورولا و ریل‌می تأیید کرده‌اند اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه را به بازار عرضه خواهند کرد.

به گزارش گیزموچاینا، ZTE اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک تحت برندهای نوبیا، ZTE و ردمجیک روانه‌ی بازار خواهد شد. در این میان مشخص شده است که این شرکت درحال کار روی گوشی‌های هوشمند گمینگ سری ردمجیک ۷ است.

اکنون، گوشی گیمینگ ردمجیک ۷ مراحل صدور گواهی 3C را هم پشت‌سر گذاشته است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی یاد شده از شماره‌ مدل NX679J بهره می‌برد و از فناوری شارژ فوق‌سریع تا ۱۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا این دستگاه گواهی بلوتوث SIG را هم دریافت کرده است که براساس این گواهی مشخص شد نام آن ردمجیک ۷ خواهد بود. از دیگر مشخصات مورد انتظار برای این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۲ و شبکه‌های 5G اشاره کرد.

رد مجیک ۷

براساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود این گوشی با نمایشگر اولد و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز روانه‌ی بازار شود. از دیگر مشخصات فاش شده‌ی ردمجیک ۷ می‌توان به حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی آن اشاره کرد. علاوه‌بر این گفته شده این محصول از یک دوربین سه‌گانه‌ی اصلی بهره خواهد برد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است.

براساس اعلام برخی منابع، شرکت ZTE این گوشی را در دو مدل با نام ردمجیک ۷ و ردمجیک ۷ پرو معرفی خواهد کرد. انتظار داریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری درمورد این محصول در دسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات