اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی معرفی شد

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
Axon 30 Ultra Aerospace Edition زد‌تی‌ای جزو اولین گوشی محسوب می‌شود که در صنعت موبایل با پیکربندی رم ۱۸ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت عرضه می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، زد‌تی‌ای (ZTE) امروز گوشی Axon 30 Ultra Aerospace Edition را در جریان رویداد معرفی معرفی کرد که در آن از محصولات مختلف دیگری مانند گوشی ZTE Voyage 20 Pro، روترهای متعدد و ایربادهای LiveBuds Pro نیز رونمایی شد؛ اما بدیهی است که Axon 30 Ultra Aerospace Edition زد‌تی‌ای به‌‌دلیل بهره‌مندی از رم ۱۸ گیگابایت ستاره‌ی این رویداد بود.

Axon 30 Aerospace Edition اولترا؛ اولین گوشی جهان با 18GB رم و 1TB فضای ذخیره‌سازی

افزون‌براین، گوشی جدید زد‌تی‌ای حافظه ذخیره‌سازی زیادی هم ارائه می‌دهد و درنهایت جزو اولین دستگاهی محسوب می‌شود که در صنعت موبایل با پیکربندی رم ۱۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت عرضه می‌شود. این گوشی دارای ساختار فضایی است؛ از رنگ مایل به سیاه گوشی گرفته تا جعبه با مضون سیاره. به‌گفته‌ی زد‌تی‌ای این محصول برای ادای احترام به ماهیت اکتشاف فضایی و قهرمانان فضایی چینی طراحی شده است.

زد تی اکسون ۳۰ اولترا Aerospace Edition

جعبه‌ی گوشی از جنبه‌های دیگر غافل‌گیرکننده است. روی جعبه یک فضانورد را نشان می‌دهد که به سبک مینیمالیستی به دور زمین می‌چرخد. حتی یک نسخه‌ی سفارشی از گوشی مذکور وجود دارد که به‌نظر می‌رسد از فیبر کربن ساخته شده است. در آخر، هدفون‌ بلوتوثی ZTE LiveBuds Pro در داخل جعبه وجود دارد که قیمت ۳۴۹ یوآن (حدود ۵۵ دلار) دارد.

جدا از تمام ویژگی‌های مذکور، Axon 30 Ultra Aerospace Edition زد‌تی‌ای شبیه به نسخه‌‌ی معمولی خود است. این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده، وضوح +FHD، پشتیبانی از استاندارد +HDR 10 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. شاید جذاب‌ترین بخش، ماژول دوربین عقب آن باشد که دوربین‌های سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسل و حسگر چهارم تله‌فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پنل جلو، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی درنظر گرفته شده. گوشی جدید زد‌تی‌ای توسط باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت انرژی می‌گیرد که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Axon 30 Ultra Aerospace Edition زد‌تی‌ای با قیمت ۶۹۹۸ یوآن (۱۰۹۵ دلار) فروخته می‌شود و بعید است که در بازارهای جهانی عرضه شود. افزون‌براین نسخه‌ی معمولی ZTE Axon 30 Ultra با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۷۴۹ دلار قیمت دارد و برای روز جمعه‌ی سیاه ۲۰۰ دلار تخفیف اضافی برای آن درنظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات