نسخه Space Edition گوشی Axon 30 اولترا زدتی‌‌ای از فناوری ترکیب تصویر برای افزایش کیفیت برخوردار خواهد بود

سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق گزارشی تازه، مشخص شده است که گوشی آینده‌ی زدتی‌ای به فناوری ترکیب تصویر (Image Fusion) و ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند ۴ آذر معرفی خواهد شد.
تبلیغات

زد‌تی‌ای (ZTE) قبلا اعلام کرده بود که نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند پرچم‌دار فعلی خود، یعنی اکسون ۳۰ اولترا (Axon 30 Ultra) را ۲۵ نوامبر (۴ آذر ۱۴۰۰) در چین معرفی خواهد کرد و این محصول با نام ZTE Axon 30 Ultra Space Edition شناخته خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، پیش از رونمایی رسمی این گوشی، زد‌تی‌ای تیزر تبلیغاتی دیگری را به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد دوربین چهارگانه این گوشی از فناوری ترکیب تصویر یا Image Fusion برای افزایش کیفیت تصویر استفاده می‌کند.

تیزر اکسون ۳۰ اولترا

برای افرادی که اطلاع ندارند، فناوری ترکیب تصویر (Image Fusion) اساسا تصاویر گرفته‌شده با استفاده از لنزهای دوربین مختلف را در یک تصویر واحد ترکیب می‌کند تا ویژگی‌هایی مانند وضوح بیشتر، عملکرد بهتر در نور کم، نویز کمتر و... را ارائه دهد.

پیش‌از‌این، زدتی‌ای تصاویر تبلیغاتی باکیفیتی از نسخه‌ی اسپیس ادیشن (Space Edition) اکسون ۳۰ اولترا فاش کرده بود که نام تجاری خاص TAIKONAUT، فضانوردی چینی را روی گوشی نشان می‌داد. افزون‌براین، در گزارش‌ قبلی تأیید شده است که گوشی آینده‌ی این شرکت در نسخه‌ای محدود با ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

تیزر اکسون ۳۰ اولترا-۳

انتظار می‌رود که سایر مشخصات گوشی شبیه به نسخه‌ی فعلی، یعنی اکسون ۳۰ اولترا باشد. گوشی مذکور به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +Full HD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و محافظ گوریلا گلکس ۵ کورنینگ مجهز است.

قدرت سخت‌افزاری اکسون ۳۰ اولترا را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام همراه‌ با رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 تأمین می‌کند. در پنل پشتی، دوربین چهارگانه به‌چشم می‌خورد که متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض‌، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو است.

تیزر اکسون ۳۰ اولترا-۲

در پنل جلویی این گوشی هوشمند، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی تعبیه شده است. این دستگاه سیستم‌عامل اندروید ۱۱‌ را اجرا می‌کند و باتری ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی همراه‌ با شارژ سریع ۶۶ وات وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر‌عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات