مشخصات گوشی پرچم‌دار موتورولا Edge 30 Ultra قبل از رونمایی رسمی فاش شد

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا به‌زودی معرفی خواهد شد. این محصول تاییدیه‌ی 3C را دریافت کرده است و احتمالامدل چینی آن نیز با نام موتو اج ایکس عرضه خواهد شد.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها، موتورولا درحال کار روی یک پرچم‌دار جدید به‌نام اج ۳۰ اولترا (Edge 30 Ultra) است. تکنیک‌نیوز مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به‌اشتراک گذاشته است. این محصول به‌طور داخلی با کد Rogue و برای شرکت‌های خارجی با کد HiPhi شناخته می‌شود. شماره‌ی مدل دستگاه XT2201 است که اکنون در پایگاه سایت گواهی 3C چین ظاهر شده است.

مشخصات گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا (براساس شایعات)

به گزارش گیزموچاینا، این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶/۶۷ اینچی OLED با وضوح تصوی Full HD پلاس بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند. قلب‌ تپنده‌ی پرچم‌دار بعدی موتورولا، تراشه‌ی کوالکام با شماره‌ی مدل SM8450 خواهد بود. براساس گزارش‌های موجود، نام این پردازنده، اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود و قرار است تا پایان ماه جاری، رسما معرفی شود.

اج ۳۰ الترا در دو مدل با رم هشت گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5 عرضه خواهد شد. این محصول همچنین با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی نمی‌کند.

موتورولا اج ۳۰ الترا از یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از فیلم‌برداری با وضوح 4K پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین پشتی این محصول نیز شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی OmniVision OV50A، یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض JN150 سامسونگ و یک سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی OmniVision OV20BTB خواهد بود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این باتری در ۳۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود درحالیکه می‌توان فقط در ۱۵ دقیقه آن را تا ۵۰ درصد شارژ کرد. البته این دستگاه از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی نخواهد کرد. این گوشی در اروپا به دکمه‌ی اختصاصی گوگل اسیستنت مجهز خواهد بود. این دستگاه فاقد درگاه ۳/۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار می‌توان به گواهی IP52، بلندگوهای استریو، سه عدد میکروفون، میکروفون برای بزرگ‌نمایی صوتی در بخش پشتی، وای‌فای ۶، پشتیبانی از 5G (زیر ۶ گیگاهرتز)، بلوتوث ۵/۲ و اندروید ۱۲ اشاره کرد.

موتورولا تبلیغات مربوط به یک گوشی پرچم‌دار جدید به‌نام موتو اج ایکس (Moto Edge X) را در چین آغاز کرده است که انتظار می‌رود در ماه دسامبر از آن رونمایی کند. براساس گزارش‌ها، گوشی اج ۳۰ الترا در چین با نام اج ایکس عرضه خواهد شد. شرکت تحت مالکیت لنوو در ماه ژانویه از سری اج ۳۰ رونمایی خواهد کرد. گفته شده است این گوشی در چین اندروید ۱۳ را دریافت خواهد کرد، اما دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید برای مدل اروپایی آن عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات