افشای اطلاعات جدیدی از نوا ۹ و نوا ۹ پرو هواوی پس از انتشار تصاویر آن‌ها

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر زنده فاش‌شده از نوا ۹ و نوا ۹ پرو جزئیاتی ازقبیل طراحی و پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی در این دو گوشی هوشمند را تأیید می‌کند.
تبلیغات

چند روز پیش، مشخصات هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو به‌همراه تصاویر آن‌ها فاش شد. اکنون، تصاویر دیگری از دوگانه نوا ۹ منتشر شده که ما را بیشتر از همیشه با ظاهر این دستگاه‌ها آشنا می‌کند. علاوه‌براین، به‌کمک عکس‌های مذکور بعضی از ویژگی‌های اصلی این دو گوشی هوشمند زودتر از رونمایی آن‌ها در ۲۳ سپتامبر تأیید شده است.

بیایید هر کدام از این دو گوشی را جداگانه بررسی کنیم.

تصاویر زنده نوا ۹ و نوا ۹ پرو

هواوی نوا ۹

به‌گزارش huaweicentral، گوشی هواوی نوا ۹ از صفحه‌نمایش ۵٫۵۷ اینچی با لبه‌های خمیده برخوردار است که در بالای آن یک حفره دیده می‌شود و وظیفه میزبانی از دوربین سلفی را برعهده دارد.

هواوی نوا ۹ پرو

گوشی هواوی نوا ۹ پرو به صفحه نمایشی ۶٫۷۲ اینچی با لبه‌های خمیده در هر دو سمت راست و چپ مجهز است. نمایشگر این دستگاه حفره‌ای بزرگ در سمت چپ خود دارد که دوربین سلفی دوگانه‌ای با توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K را درون خود جای داده است.

هواوی نوا ۹ و هواوی نوا ۹ پرو

صفحه‌نمایش این گوشی‌های هوشمند از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند و حاشیه‌های کمی دارند. همچنین، نباید نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی برای تعامل سریع و عمق رنگ ۱۰ بیتی برای نمایش جزئیات دقیق رنگ را فراموش کرد.

درمقایسه‌با دوربین جلو، احتمالاً هر دو نسخه نوا ۹ از دوربین‌های یکسانی استفاده می‌کنند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید انگل، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق برای تارشدن پس‌زمینه تصاویر است.

در Nova 9 باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به کار رفته است که با قدرت ۶۶ واتی SuperCharge شارژ می‌شود. در نسخه پرو نیز، شارژر هیولای ۱۰۰ واتی دیده می‌شود. همین امر نوا ۹ پرو را به اولین دستگاه هواوی مجهز به چنین قابلیت شارژی تبدیل می‌کند.

علاوه‌براین، شرکت سازنده تصمیم گرفته است که اسنپدراگون ۷۷۸ 4G کوالکام را در این مدل‌ها قرار دهد. بنابراین، مصرف‌کنندگان فقط از اینترنت 4G می‌توانند استفاده کنند. تصاویر فاش‌شده از نوا ۹ و نوا ۹ پرو تأیید می‌کند که هر دو گوشی هوشمند با نسخه ازپیش‌نصب‌شده HarmonyOS 2.0.1 عرضه می‌شوند.

در بخش حافظه نیز، گوشی‌های مذکور این گزینه‌ها را ارائه می‌کنند:

  • هواوی نوا ۹: ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت حافظه رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • هواوی نوا ۹ پرو: ۸ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۸ گیگابایت حافظه رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

همچنین، چهار رنگ مختلف برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است: آبی، بنفش، سبز و مشکی.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات