برتری هواوی و شیائومی در فهرست اکتبر وب‌سایت AnTuTu

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در فهرست منتشرشده توسط AnTuTu، هواوی میت ۴۰ موفق به کسب جایگاه اول در رده‌بندی پرچم‌داران شد.
تبلیغات

وب‌سایت AnTuTu به‌صورت ماهانه فهرستی از عملکرد گوشی‌های هوشمند منتشر و ده مورد برتر را اعلام می‌کند. این وب‌سایت به‌تازگی جدیدترین آمار عملکرد تلفن‌های پرچم‌دار و میان‌رده را منتشر کرده است. در فهرست به اشتراک گذاشته‌شده توسط AnTuTu، هواوی میت ۴۰ پرو (Huawei Mate 40 Pro)  موفق شده است در صدر قرار بگیرد. میانگین امتیاز تمام دستگاه‌هایی که در این فهرست وجود دارند، ۶۸۵,۳۳۹ است؛ اما هنگامی که حالت بهبود عملکرد در میت ۴۰ پرو فعال باشد، امتیاز این دستگاه می‌تواند تا ۷۲۰ هزار بالا رود.

در ادامه جدول منتشرشده از نتایج رقابت عملکرد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار را مشاهده می‌کنید:

جدول پرچمداران AnTuTu

جایگاه دوم توسط iQOO 5 Pro و iQOO 5 تسخیر شده است که هر دوی آن‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کنند. گوشی ایسوس ROG فون 3 ایسوس این ماه در جایگاه هفتم قرار گرفته و متأسفانه از چند گوشی ارزان‌قیمت‌تر مانند ردمی K30S عقب افتاده است. در هر صورت تراشه Kirin 9000 هواوی توانسته است از رقیب کوالکامی خود جلو بزند؛ البته احتمال می‌رود چند ماه دیگر که اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی شود نتیجه تغییر کند.

در قسمت رقابت دستگاه‌های میان‌رده و به لطف تراشه‌ی Dimensity 820، ردمی 10X پرو 5G و ردمی 10X 5G اکنون در صدر جدول هستند و هر دو موفق به کسب امتیاز ۳۹۰ هزار شده‌اند. جایگاه سوم برای گوشی آنر ۳۰ در نظر گرفته شده که با داشتن تراشه Kirin 985، توانسته است از بقیه رقبا پیشی بگیرد. جالب است بدانید که بیشتر لیست مذکور توسط Kirin 985 و Kirin 820 اشغال شده است؛ درحالی‌که اسنپدراگون 765G کوالکام در مکان‌های ۹ و ۱۰ قرار دارد.

در ادامه جدول امتیاز‌های گوشی‌های میان‌رده را مشاهده می‌کنید:

میان رده های AnTuTu

به‌ خاطر داشته باشید که این امتیازات، نمرات متوسط گوشی‌هایی هستند که از نظر آماری بارها آزمایش‌های بنچمارک را پشت سر گذاشته‌اند؛ درنتیجه می‌توان به امتیاز ثبت‌شده اعتماد کرد.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی امتیاز این گوشی‌های هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات