فاکس‌کان تولید آیفون 11 در هند را آغاز کرد

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فاکس‌کان هم‌راستا با سیاست‌های اپل برای سرمایه‌گذاری در هند، مونتاژ گوشی‌های آیفون ۱۱ را در این کشور آغاز کرد.
تبلیغات

فاکس‌کان مونتاژِ گوشی‌های آیفون ۱۱ در هند را در کارخانه‌ی این شرکت واقع در شهر چنای آغاز کرد. اخبار مربوط به این رویداد را تعداد زیادی از رسانه‌های محلی در شهر مذکور تأیید کردند. مونتاژ گوشی‌های جدید اپل در هند نشان‌دهنده‌ی گسترش تولید آیفون‌های ساخت هند پس از تولید آیفون XR در سال گذشته است. درحالی‌که مونتاژ آیفون ۱۱ به‌تازگی در هند آغاز شده، اولین محموله از این محصولات در خُرده‌فروشی‌های محلیِ این کشور دردسترس خریداران است.

در گذشته نیز، کوپرتینونشین‌ها محصولات مختلفی همچون اولین نسل از گوشی آیفون SE، آیفون 6s و آیفون 7 را ازطریق شرکت ویسترون در هند تولید کرده بودند. مونتاژ آیفون‌های ۱۱ در هند مانع از این می‌شود که اپل ۲۰ درصد مالیات وضع‌شده برای واردات گوشی‌های تولیدشده در خارج از کشور مذکور را پرداخت کند. به‌علاوه، چنین اقدامی امکان دستیابی به قیمت‌های رقابتی در مدل‌های مختلف از محصولات اپل را مهیا می‌کند.

باتوجه‌به اینکه گوشی آیفون ۱۱ در میان مصرف‌کنندگان محلی در هند با استقبال مواجه شده است، چنین رویدادی احتمالا به اپل امکان خواهد داد رهبری خودش در بازار گوشی‌های پرچم‌دار را بیش‌ازپیش گسترش دهد. براساس گزارش‌های اخیر، فاکس‌کان برای پراکنده‌کردن تجهیزات تولید آیفون در خارج از چین، قصد دارد بیش از یک‌میلیارد دلار در کارخانه‌های تولیدی خودش در هند سرمایه‌گذاری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات