اوپو فایند ایکس 2 پرو در صدر فهرست ۱۰ گوشی پرچم‌دار ماه مارس از نگاه بنچمارک آنتوتو

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند اوپو Find X2 Pro با کسب بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز در بنچمارک آنتوتو، بالاتر از شیائومی می 10 پرو و ردمی K30 پرو قرار گرفت.
تبلیغات

آنتوتو، پلتفرم بنچمارک‌دهی چینی، با رتبه‌بندی سریع‌ترین دستگاه‌های آزمایش‌شده با این اپلیکیشن، جدیدترین نتایج کلی ماهانه‌اش را منتشر کرد. تا ماه پیش، تنها گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ میلادی در این لیست رویت می‌شدند؛ ولی هم‌اکنون پرچم‌دارهای قدرت‌یافته با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ نیز در فهرست آنتوتو حضور دارند. صدرنشین جدید بنچمارک آنتوتو، اوپو Find X2 Pro، تنها گوشی هوشمندی است که امتیازی بالاتر از ۶۰۰ هزار دارد.

پرچم‌دار جدید اوپو با رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 و نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار خواهد شد. جهت تحکیم عملکرد عالی این شرکت چینی، مدل معمولی گوشی اوپو Find X2 نیز با امتیاز ۵۹۰٬۲۵۳ جایگاه سوم فهرست یادشده را قبضه کرده است. پلتفرم آنتوتو با میانگین‌گیری امتیاز حداقل هزار گوشی هوشمند، ارقام مربوط‌به آن‌ها را فهرست‌بندی می‌کند و این ارقام ممکن است در گذر زمان تغییر کنند.

لیست ماه مارس آنتوتو

شیائومی می 10 پرو در فهرست ماه مارس آنتوتو که برپایه‌ی نسخه‌ی هشتم این بنچمارک است، در رتبه‌ی دوم و بین گوشی‌های هوشمند جدید اوپو قرار دارد. پرچم‌دار جدید شیائومی برای دستیابی به امتیاز عملکردی بالا، همانند اوپو Find X2 پرو متکی‌بر حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0، حافظه‌ی رم LPDDR5 و البته تراشه‌ی اسنپدراگون 865 است. امتیاز متوسط گوشی شیائومی می 10 پرو در بنچمارک آنتوتو ۵۹۸٬۵۷۲ است؛ درهمین‌حال نسخه‌ی معمولی از گوشی هوشمند یادشده با کسب ۵۷۹٬۵۵۰ امتیاز در رتبه‌ی دهم فهرست قرار دارد.

امتیازهای بنچمارک آنتوتو قطعا تحت تأثیر حافظه‌ی فلش سریع‌تر و نرخ نوسازی بیشتر نمایشگر بوده است؛ همین نیز دلیل منطقی برای حضور چند گوشی هوشمند به‌خصوص در صدر فهرست، با وجود به‌کاری همان تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در دیگر گوشی‌ها است. باتوجه‌به حضور دو گوشی هوشمند سری می 10، دو مدل بلک‌شارک ۳ و ردمی K30 پرو در لیست ماه مارس پرچم‌دارها، شیائومی و شرکت‌های تابعه‌ی آن عملکرد بسیار خوبی را رقم زده‌اند.

لیست ماه مارس آنتوتو

همچون گذشته، گوشی‌های هوشمند میان‌رده فهرست مخصوص به خودشان را دارند که در آن، اوپو رینو 3 با تراشه‌ی Dimensity 1000L مدیاتک به‌راحتی مقام اول فهرست یادشده را تصاحب کرده است. گوشی میان‌رده‌ی مذکور، تنها محصولی است که توانسته بیش‌از ۴۰۰ هزار امتیاز کسب کند و به‌راحتی، گوشی ویوو X30 5G با تراشه‌ی اگزینوس 980 را شکست دهد. همچنین اوپو رینو ۳، هردو گوشی هوشمند ردمی K30 پرو و مدل پرو از خود رینو ۳ را که از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G بهره می‌برند، کنار زده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات