باتری گلکسی اس 20 اولترا با شارژر ۴۵ واتی در ۵۸ دقیقه شارژ کامل می‌شود

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
بررسی‌ها تنها چند روز پس از معرفی گلکسی اس 20 اولترا نشان می‌دهد، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این پرچم‌دار با شارژر ۴۵ واتی در ۵۸ دقیقه شارژ می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ اخیرا سرعت فناوری شارژ سریع خود را افزایش داده و از ۱۵ وات در گوشی هوشمند گلکسی اس 10 به ۲۵ و ۴۵ وات در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس رسیده است. هم‌اکنون نیز سرعت شارژ پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها، گلکسی اس 20 اولترا، ۴۵ وات است اما ظاهرا توانایی بیشتری برای استفاده از این ظرفیت دارد. براساس گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۰ اولترا که ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، با شارژر ۴۵ واتی تنها در ۵۸ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود. البته شارژری که سامسونگ در جعبه‌ی گوشی هوشمند یادشده قرار داده، ۲۵ واتی است.

چنین سرعتی در میزان شارژ درخورتوجه است؛ زیرا گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پلاس با ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت، با شارژر ۲۵ واتی اندکی بیشتر از یک ساعت و با شارژر ۴۵ واتی تنها چند دقیقه کمتر یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود.

باتری‌های گوشی‌های هوشمند هنگامی که خالی هستند می‌توانند با توان بالاتری شارژ شوند و برعکس هنگامی که پر هستند، سرعت شارژ شدنشان کاهش می‌یابد. ظاهرا گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ اولترا درقیاس‌با گلکسی نوت +10، مدت‌زمان بیشتری سرعت شارژ شدن بالاتر را حفظ می‌کند و با باتری به‌مراتب بزرگتر، زودتر از پرچم‌دار پیشین شارژ می‌شود.

اکنون سؤال این است که آیا خرید شارژر جداگانه‌ی ۴۵ واتی برای گلکسی اس ۲۰ اولترا یا حتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس به‌صرفه است؟ باتوجه به تمامی موارد ذکرشده، کاربران با استفاده از شارژر ۴۵ واتی تنها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از زمان را هنگام شارژ دستگاه از صفر تا صد درصد حفظ می‌کنند؛ درنتیجه اگر از آن دسته افرادی باشید که تمامی طول شب گوشی‌تان درحال شارژ شدن است، تفاوتی ندارد که شارژرتان ۲۵ واتی باشد یا ۴۵ واتی.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات