سامسونگ پتنت حسگر دوربین Bright Night برای سری گلکسی اس 11 ثبت کرد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت جدید ثبت‌شده‌ی سامسونگ نشان از استفاده‌ی قابلیت Bright Night به‌عنوان قابلیتی سخت‌افزاری در دوربین سری گلکسی اس ۱۱ دارد.
تبلیغات

اطلاعات جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ فاش شده که نشان از ثبت پتنت جدیدی در اداره‌ی مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) دارد. این پتنت جزئیات حسگر جدیدی با نام «Bright Night» را شرح می‌دهد که طبق توضیحات، در گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شود. دوربین مورد نظر ممکن است حسگری اختصاصی برای عکاسی و فیلم‌برداری در شب باشد که در سری اس ۱۱ به کار گرفته می‌شود؛ یا نامی فانتزی برای حسگر بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

سامسونگ پیش از این از «Bright Night» به‌عنوان حالت شب اختصاصی در سری اس ۱۰ و نوت ۱۰ استفاده کرده بود؛ اما اکنون قصد دارد آن را به یک قابلیت سخت‌افزاری تبدیل کند. چندین رندر از دوربین‌های اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس فاش شده که نشان از استفاده‌ی پنج دوربین در قابی مستطیل شکل دارد و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک ماژول پریسکوپ با بزرگ‌نمایی ۵ برابری تشکیل شده است.

سامسونگ گلکسی اس 11

هر سه مدل اس ۱۱ فوکوس خودکار لیزری دارند و قادر به ثبت ویدئوهای 8K هستند. همچنین حالت‌های Dirctor‘s View، Night Hyperlapse، Single Take Photo و Vertical Panorama برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده؛ بنابراین مشخص است که سامسونگ قصد دارد تغییرات اساسی در دوربین پرچم‌داران خود ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات