فروش ردمی K20 و ردمی K20 پرو به مرز یک میلیون دستگاه رسید

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مدت زمان زیادی از معرفی و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری ردمی K20 نمی‌گذرد، اما آخرین آمارها حاکی از فروش یک میلیون دستگاه در این بازه‌ی کوتاه هستند.
تبلیغات

اوایل خردادماه گوشی‌های هوشمند ردمی K20 و ردمی K20 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شدند. شیائومی در اولین فروش ویژه‌ی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار خود توانست درحدود ۲۰۰ هزار دستگاه به فروش برساند.

ساعاتی قبل شیائومی اعلام کرد که فروش دو گوشی هوشمند ردمی K20 و ردمی K20 پرو از مرز یک میلیون دستگاه گذشته است. باتوجه به اینکه هر دو گوشی هوشمند در تاریخ ۲۸ ماه مه برابر با ۷ خردادماه به بازار عرضه شده، می‌توان گفت شیائومی در ۴ یا ۵ فروش ویژه توانسته به چنین رقمی دست پیدا کند.

ردمی k20

احتمال دارد آمار فروش این دو دستگاه افزایش پیدا کند ولی در حال حاضر ظرفیت تولید دو گوشی هوشمند پرچم‌دار چینی‌ها محدود است. درنظر داشته باشید که نسخه‌ی پرو ردمی K20 هنوز در بازارهای خارج چین در دسترس کاربران قرار ندارد. لو ویبینگ از مدیران تجاری شیائومی اعلام کرد که باتوجه به فروش خوب شیائومی در این بازه‌ی زمانی، شرکت تصمیم گرفته است به خریداران گوشی هوشمند ردمی K20 پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی هدیه بدهد. خریدارن نسخه‌ی ردمی K20 پرو نیز می‌توانند شارژر ۲۷ واتی را با قیمتی کمتر از ۵ دلار خریداری کنند.

ویبینگ مشخص نکرده که این امکانات تنها دراختیار کاربران بازارهای چین قرار خواهد گرفت یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد که تصمیم‌گیری‌ شیائومی، شامل حال کاربران بازار چین می‌شود. گوشی‌های هوشمند Redmi K20 و Redmi K20 Pro هنوز در بازار هند عرضه نشده‌اند و دو دستگاه در سایر بازارها با نام‌گذاری قبلی یعنی شیائومی می 9T عرضه می‌شوند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات