شیائومی بلک شارک 2 دارای رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات سایت گیک‌بنچ، شیائومی نسخه‌ی جدید بلک شارک را با اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار گوشی‌های گیمینگ خواهد کرد.
تبلیغات

درحالی‌که ریزر به احتمال زیاد از بازار گوشی‌های گیمینگ کناره‌گیری خواهد کرد، به نظر می‌رسد شیائومی علاقه‌ی ویژه‌ای به این حوزه دارد. بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که شرکت چینی در حال توسعه‌ی سومین نسخه از گوشی گیمینگ خود موسوم به بلک شارک است.

گوشی مذکور که در این بنچمارک با نام Black Shark AAA ظاهر شده، موفق به ثبت امتیاز قابل‌توجه ۱۱هزار و ۴۱۳ در تست عملکرد چندهسته‌ای شده است. عملکرد تک‌هسته‌ای این دستگاه نیز با ثبت امتیاز ۳هزار و ۵۱۶ کاملا قابل‌قبول است.

بلک شارک جدید برخلاف دو نسخه‌ی قبل یعنی گوشی شیائومی بلک شارک و بلک شارک هلو که به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز بود، از تراشه‌ی جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد؛ اما نکته‌ی متمایزکننده‌ی گوشی گیمینگ جدید شیائومی نه پردازنده‌، بلکه رم ۱۲ گیگابایتی آن است؛ البته انتظار می‌رود نسخه‌ی دیگری با رم ۸ گیگابایتی نیز در دسترس باشد.

در مورد سایر مشخصات بلک شارک جدید، فهرست گیک‌بنچ از وجود اندروید ۹ پای خبر می‌دهد و اگر اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود صحت داشته باشند، وجود دوربین اصلی دوگانه نیز کاملا محتمل است. باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز دیگر مشخصه‌ی قابل‌انتظار گوشی گیمینگ جدید شیائومی است.

geekbench black shark 2

شیائومی اخیرا تأیید کرد که نسخه‌ای جدید برای بلک‌شارک در راه خواهد بود؛ اما صحبتی از زمان دقیق عرضه‌ی آن به میان نیاورده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به سالگرد رونمایی بلک شارک، احتمالا بلک‌شارک ۲ اواخر ماه آتی به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات