چهارمین نسخه گلکسی اس 10 از 5G پشتیبانی می‌کند

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون، تصاویر و اطلاعات سه مدل از تلفن هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ فاش شده است. آیا مدل چهارم همان مدل 5G خواهد بود؟
تبلیغات

به‌تازگی، تصاویری از چهارمین مدل گوشی جدید و معرفی‌نشده سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) منتشر شده است که گمان می‌رود همان مدل 5G از این تلفن هوشمند جدید باشد.

تاکنون سه مدل از مدل‌های گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با شماره‌های SM-G970، SM-G973 و SM-G975 فاش شده است که پیش‌بینی می‌شود مربوط به گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite)، گلکسی اس 10 (S10) و گلکسی اس 10 پلاس (+S10) باشد. بنابراین، تصور می‌شود چهارمین مدل، یک مدل شگفت‌انگیز باشد.

طبق تصاویر فاش‌شده، مدل جدیدی که به این خانواده اضافه شده، مدلSM-G977 با تنوع مدل SM-G977U برای امریکا و SM-G977N برای کره جنوبی است. البته، مدلSM-G977F برای اروپا هنوز رؤیت نشده و به همین دلیل گمان می‌رود نسخه خاصی از گلکسی اس ۱۰ باشد که همچنان در دست ساخت است و در مدت زمان کوتاهی به سه مدل دیگر این خانواده خواهد پیوست.

به احتمال خیلی زیاد، این مدل جدید فاش‌شده همان مدل 5G از خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ باشد که این شرکت فعلا در حال کار روی آن است. این امر می‌تواند همان دلیلی باشد که عدم وجود نسخه اروپایی تاکنون را توجیه می‌کند.

 ممکن است سازگاری با شبکه 5G یکی از مشکلات پیش رو و دلیل تأخیر فاش شدن تصاویر این محصول باشد که مخصوص بازار اروپا طراحی شده است. این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ فکر نمی‌کند اپراتورهای بومی قادر به توسعه پوشش‌دهی شبکه 5G با سرعت کافی نباشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات