نوکیا درصدد عرضه یک گوشی گیمینگ است

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین پست نوکیا در شبکه اجتماعی توئیتر از احتمال عرضه یک گوشی گیمینگ توسط این شرکت خبر می‌دهد.
تبلیغات

این روزها تب‌و‌تاب تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گیمینگ در میان تولیدکنندگان موبایل بالا گرفته است. همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های زیادی تا به امروز گوشی‌های مخصوص بازی خود را تولید یا به بازار عرضه کرده‌اند. از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به شیائومی، ایسوس، ریزر، هواوی و زد‌تی‌ای اشاره کرد.

در این میان شرکت فنلاندی نوکیا نیز از قافله عقب نمانده است. بخش هندی این شرکت به‌تازگی طی پستی در صفحه توئیتر رسمی خود از عرضه یک گوشی مخصوص بازی خبر داد. در این پست یک تیزر کوتاه دیده می‌شود که به‌سادگی عرضه یک محصول گیمینگ توسط Nokia را نوید می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این شرکت فنلاندی خلاء محصولاتش در بازار گوشی‌های گیمینگ را احساس کرده و درصدد در اختیار گرفتن سهمی از این بازار نه‌چندان بزرگ است.

برخی گمانه‌زنی‌ها از عملکرد نوکیا مشابه سامسونگ خبر می‌دهند که با عرضه یک گوشی با سخت‌افزار سال گذشته و ارائه یک بازی به‌صورت انحصاری قدم در راه محصولات گیمینگ برداشته است. کمی پیش‌تر تصویری از پنل جلویی دو گوشی جدید از نوکیا منتشر شده که احتمال می‌رفت نوکیا ۹ یا X7 باشند. همچنین برخی شایعات به عرضه نوکیا ۸.۱ و نوکیا ۷.۱ پلاس بدون بریدگی صفحه‌نمایش اشاره می‌کرد.

متاسفانه تا زمان نگارش این مطلب، خبر دقیق و اطلاعات کاملی از محصلات جدید نوکیا در دست نیست و برای آگاهی از گوشی گیمینگ جدید این شرکت باید تا انتشار اخبار تکمیلی منتظر بمانیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا نوکیا می‌تواند بازار گوشی‌های گیمینگ را در اختیار بگیرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات