نگاه نزدیک به آیفون XS و آیفون XS مکس اپل

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون XS و آیفون XS مکس اپل که شب گذشته طی رویدادی در اپل پارک معرفی شد.
تبلیغات

شب گذشته اپل با رونمایی از آیفون‌های جدید، به یک سال انتشار بی‌وقفه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف پایان داد. کوپرتینونشین‌ها برای سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفتند تا جایگزین آیفون ۱۰ را در دو نسخه‌ی ۵.۸ و ۶.۵ اینچی روانه‌ی بازار کنند. آیفون XS و آیفون XS Max‌ از نمایشگرهای OLED با پاسخ لمسی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند و نخستین گوشی‌های هوشمند دنیا به حساب می‌آیند که از پردازنده‌ای هفت نانومتری موسوم به A12 Bionic استفاده می‌کنند، طبق اعلام Apple، این پردازنده افزایش ۳۰ درصدی سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها را نسبت به نسل قبل به ارمغان می‌آورد.

طراحی ظاهری آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس تفاوتی با گذشته ندارد؛ اما مقاومت بدنه‌ی آن‌ها در برابر آب‌ و گردوغبار با استاندارد IP68 برابری می‌کند. اگر شب گذشته زومیت را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که به‌لطف پردازنده‌ی جدید، آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس با حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهند شد. هر دو گوشی اپل مانند نسل قبل از دوربین دوگانه‌ با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی در لنزهای واید و تله‌فوتو با دیافراگم f/1.8 و f/2.4 استفاده می‌کنند؛ اما سنسور اصلی در آن‌ها ارتقاء یافته است. کوپرتینونشین‌ها وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را نیز در هر دو گوشی برعهده‌ی دوربینی ۷ مگاپیکسلی قرار داده‌اند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی نگاه نزدیک به هر دو گوشی هوشمند مورد انتظار iPhone XS و iPhone XS Max را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات