آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس از دو سیمکارت پشتیبانی خواهند کرد

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس اپل که‌ تنها چند ساعت از معرفی رسمی آن‌ها می‌گذرد، قرار است از دو سیم‌کارت پشتیبانی کنند.
تبلیغات

رویداد ۲۱ شهریورماه اپل بالاخره به‌پایان رسید و این شرکت از محصولات جدیدش رونمایی کرد. بی‌شک مهم‌ترین محصولات معرفی‌شده، آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس هستند که طبق گفته‌ی اهالی کوپرتینو، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد. 

به‌ لطف این اتفاق، اکنون می‌توانید روی گوشی خود، دو سیم‌کارت جداگانه داشته باشید؛ این قابلیت به‌خصوص برای آن‌هایی که شماره‌ی شخصی و کاری‌شان از هم جدا است، بسیار کارآمد خواهد بود. اگر با شما تماس گرفته شود، روی صفحه‌نمایش خواهید دید که این تماس با کدام‌یک از سیم‌کارت‌ها برقرار شده است. شایان ذکر است که اپل در جریان رویداد معرفی آیفون‌های جدید خود، مدلی ارزان‌قیمت‌تر با نام آیفون ۱۰ آر را نیز معرفی کرد.

iPhone Xs و iPhone Xs Max در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت، از سیم‌کارت الکترونیکی یا همان eSIM هم پشتیبانی به‌عمل خواهند آورد؛ به نظر می‌رسد پشتیبانی از دو سیم‌کارت فیزیکی تنها به نسخه‌ی بازار چین محدود شده است.

گوشی جدید اپل با تغییرات مختلفی نسبت به نسل قبل معرفی شده‌اند اما این تغییرات حاکی از یک محصول انقلابی نبود و تنها بهبود دهنده‌ی گوشی موفقی نمانند آیفون ۱۰ محسوب می‌شود. گفتنی است که آیپدهای جدید Apple هم از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند؛ در ضمن اپل واچ سلیولار به‌ پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی مجهز شده است.

دیدگاه خود را در این زمینه با کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات